Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Printer werkend niet meer na het vullen van cartridges  (gelezen 849 keer)

eikelmuis

  • Gast
Printer werkend niet meer na het vullen van cartridges
« Gepost op: 2007/11/10, 00:08:30 »
Ik heb een HP printer de psc 1215 dit is een all-in-one printer voorheen toen ik (7.04) gebruikte  kon ik de inkt patroonen zelf vullen en na een tijdje kon ik weer printen .
Maar sinds ik Gutsy op mijn systeem heb heb ik het probleem dat op mijn printer konstant het lampje blijft branden bij "check printer cartridgs" en ik dus niet kan printen nu ik heb ze gevuld maar het lampje blijft branden, is er iemand die weet hoe ik dat kan oplossen.

eikelmuis

Offline Dave

  • Lid
Printer werkend niet meer na het vullen van cartridges
« Reactie #1 Gepost op: 2007/11/10, 16:33:57 »
ik durf te wedden dat wanneer je een oudere versie terug installeerd hetzelfde gebeurt.
Je zult het echt in de printer cq patronen moeten zoeken.

eikelmuis

  • Gast
Printer werkend niet meer na het vullen van cartridges
« Reactie #2 Gepost op: 2007/11/15, 09:34:31 »
Bedankt Dave voor je reactie je had gelijk ik heb de printer op een andere PC aangesloten en daar gaf hij de zelfde melding dus het is niet de schuld van 7.10 dat was ook wel te makkelijk.
De oplossing van mijn probleem ligt bij een andere printer want nwe inktpatronen is geen optie.

eikelmuis

Tsiburaska

  • Gast
Printer werkend niet meer na het vullen van cartridges
« Reactie #3 Gepost op: 2008/02/10, 19:18:08 »
Helaas een beetje laat maar door een contact af te plakken, testpagina, en dan de volgende aan andere zijde, testpagina en dan zonder plakband en opnieuw 3e testpagina is de chip gereset.
Dus andere cartridge helpt niet want het is in de cartridge opgeslagen!
Resetten van de serie 56 zwart 57 kleur en 58 foto is te vinden op bepaalde navul inkt site dus zoek navulinkt en HP en deze cartridge en je vind welke contacten...
Helaas heb ik wel het printje maar geen link en ik zoek nog een goede scanner maar zoeken en je vind de oplossing!
Het is cartridge gebonden dus als ander nummer zul je die instruktie moeten zoeken op een navulsite!