Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: problemen bij installatie  (gelezen 5694 keer)

problemen bij installatie
« Reactie #25 Gepost op: 2005/12/27, 10:55:18 »
Ik denk dat je moederbord niet goed herkend word. Tijdens de installatie kun je ook een shell openen. Als je in die shell het commando lspci uitvoert kun je zien of dat inderdaad zo is.

Gast

  • Gast
problemen bij installatie
« Reactie #26 Gepost op: 2006/01/02, 17:41:25 »
Ik denk dat ik met het zelfde probleem zit.
Ik had op internet al gevonden dat het een bug zou zijn. Bepaalde drive's zounden door die bug niet kunnen gevonden worden waardoor de install er gewoon mee ophoudt.

Offline bwog

  • Lid
problemen bij installatie
« Reactie #27 Gepost op: 2006/01/02, 23:37:02 »
@LittleWan: het is moeilijk in te schatten of het hetzelfde probleem is. Mischien is het een goed idee om je eigen thread te openen met hardware info, foutmeldingen en de zaken die je al geprobeerd hebt.

@Dennis: zou best kunnen maar we weten vrij weinig over de hardware, het is zeker geen nieuw moederbord.

problemen bij installatie
« Reactie #28 Gepost op: 2006/01/03, 00:46:01 »
Daarom had ik het ook over lspci :)

dupon

  • Gast
problemen bij installatie
« Reactie #29 Gepost op: 2006/05/24, 13:30:56 »
Bij het begin van de opstartprocedure wordt de tweede harde schijf wel gezien, evenals de rest van de schijven (een externe HD, een USB stick en twee CD/DVD stations). Na installatie  is de tweede HD niet benaderbaar. In het menu Bestandsbeheer krijg ik i.p.v. de tweede HD, twee icoontjes te zien  met de aanduiding "Generic USB Flash" Wanneer ik op dit icoontje klik dan krijg ik de mededeling: kan volume niet aankoppelen; het volume bevat waarschijnlijk een niet ondersteunend bestandsysteem.
Graag advies