Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST] SecureW2 Ubuntu 9.10  (gelezen 2502 keer)

[OPGELOST] SecureW2 Ubuntu 9.10
« Gepost op: 2010/02/01, 16:13:36 »
Ik zit sinds vandaag op HAN (Hogeschool Arnhem Nijmegen) maar daar gebruiken ze securew2. Deze is helaas alleen voor Windows beschikbaar. Mijn vraag was hoe ver is het mogelijk om met ubuntu 9.10 te connecten. Ik heb namelijk nog even op internet rond gesnuffeld maar zag nog al oude berichten die verwezen naar wpa file editen.
« Laatst bewerkt op: 2010/02/02, 17:18:30 door shinger »

Re: SecureW2 Ubuntu 9.10
« Reactie #1 Gepost op: 2010/02/01, 21:15:05 »
Wat ouder, maar in Utrecht doen ze het zo, misschien kan je er iets mee.
http://www.hunix.nl/wiki/linux/hu-wireless_howto
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Re: SecureW2 Ubuntu 9.10
« Reactie #2 Gepost op: 2010/02/02, 10:38:38 »
Op de rug in Groningen gebruiken ze ook SecureW2. Gewoon even de gebruikelijke handleiding bekijken voor de netwerkinstellingen, inloggen en alles werkt. Gezeur over certificaten kan je negeren, het werkt sowieso wel :P Hier werkt alles namelijk prima zonder installatie van extra software.
Op de chat te vinden als debiantux

Re: SecureW2 Ubuntu 9.10
« Reactie #3 Gepost op: 2010/02/02, 17:18:00 »
Op de rug in Groningen gebruiken ze ook SecureW2. Gewoon even de gebruikelijke handleiding bekijken voor de netwerkinstellingen, inloggen en alles werkt. Gezeur over certificaten kan je negeren, het werkt sowieso wel :P Hier werkt alles namelijk prima zonder installatie van extra software.
Ja ik kwam toevallig dus ook zo een handleiding tegen was welliswaar van 7.10 maar op 9.10 werkt het ook goed behalve dat het ietsjes anders gaat.. idiaal hoeft er ook niet dat meuk van een securew2 geinstalleerd te worden :)