Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Browser media-player plugin met audio panning  (gelezen 862 keer)

Offline snarf0

  • Lid
Browser media-player plugin met audio panning
« Gepost op: 2012/06/12, 08:17:37 »
Beste Lezer,

In Ubuntu 12.04 wil ik in chromium-browser een plugin gebruiken om filmpjes in html/javascript af te spelen.
Dit projekt is een portering vanuit windows en mijn requirement voor Ubuntu is daarom:
1) Twee schermen met elk een browser met 'n embedded movie player. De eerste browser gebruikt het linker stereo kanaal, de 2e browser gebruikt het rechter stereo kanaal (In windows gebruik ik internet explorer/windows media player plugin en "balance").
2)  Ook is de requirement dat het audio volume (per media player) instelbaar is.

Al geprobeerd heb ik:
1) Gecko-Mediaplayer plugin (using MPlayer).  Met audio-panning kan ik  de audio (via een config file) aansturen maar de gecko-Mediaplayer plugin is wat betreft het afspelen (start/stop) niet stabiel genoeg...
2) VLC player plugin (using VLC-Player). geen audio panning mogelijk maar zeer stabiel in het afspelen van filmpjes.
3) XINE: Audio volume control via Javascript krijg ik niet aan de praat.
4) TOTEM-player:  Audio volume control via Javascript krijg ik niet aan de praat.
5) Windows Media Player via WINE.  Alleen geluid maar geen beeld.

Kan iemand mij helpen met een mediaplayer plugin die ik kan embedden in HTML/Javascript En waarmee ik de audio per kanaal (links/rechts) kan sturen (via balance of audio-panning) en wat werkt met Chromium-browser ?

Alvast bedankt,
Groet,
Snarf0