Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: topics sluiten  (gelezen 3109 keer)

Offline Dave

  • Lid
topics sluiten
« Gepost op: 2010/09/29, 19:06:27 »
Citaat
Vistaus
Forumteam
2 keer een vraag voor een slotje, dus wat betekent dat? rolleyes

forum team strooit maar met topic sluitingen, zijn een paar leden die zich als moderator gedragen ook en hun wil maar opleggen aan iedereen.
Mag verwachten dat een moderator hier zelf wat inzicht heeft ipv enkel de oren te laten hangen naar steevast dezelfde mekkeraars.
Keer op keer blijkt het hier een zwakte bod te zijn.
Samenvoegen is teveel gevraagd, een enkele mekkeraar maakt de beslissing.

Tis slechts een voorbeeld maar verwacht toch wat minder impulsief gedrag van een moderator hier.
Van de admins valt al niets meer te verwachten hier maar misschien dat de mods hier nog wat helderder kunnen blijven?


(dit is dus heel wat anders dan enkel verplaatsen he)




Re: topics sluiten
« Reactie #1 Gepost op: 2010/09/29, 19:39:25 »
En is er ook iets contructief te zeggen?

Wat samenvoegen? Een dubbelpost hoeft niet samengevoegd te worden als er nog niet geantwoord is, dan staat er 2 keer hetzelfde bericht in het topic.
Het IRC-topic is gesloten en een nieuw aangemaakt om het overzicht te bewaren.
Het topic van Partynoud is gesloten omdat iedereen het er ging bij laten en verdere discussie te voorkomen.

En wat ge bedoeld dat er van de admins niets te verwachten valt snap ik niet.

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: topics sluiten
« Reactie #2 Gepost op: 2010/09/29, 19:40:21 »
Wat Nunslaughter zegt...
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Offline leendert

  • Lid
    • Dutchgimpers.nl
Re: topics sluiten
« Reactie #3 Gepost op: 2010/10/01, 14:06:15 »
Tis slechts een voorbeeld maar verwacht toch wat minder impulsief gedrag van een moderator hier.
Van de admins valt al niets meer te verwachten hier maar misschien dat de mods hier nog wat helderder kunnen blijven?

Je vind jezelf zeker wel erg goed?

Re: topics sluiten
« Reactie #4 Gepost op: 2010/10/01, 14:11:29 »
Tis slechts een voorbeeld maar verwacht toch wat minder impulsief gedrag van een moderator hier.
Van de admins valt al niets meer te verwachten hier maar misschien dat de mods hier nog wat helderder kunnen blijven?

Je vind jezelf zeker wel erg goed?

Ach, Dave kan er gewoon niet tegen als een moderator een keer iets op een grappige manier zegt. Iedereen die een paar posts omhoog zou lezen in dat topic, zou heus wel zien waarom het topic op slot ging. Ik wil ook wel heel streng alles gaan zeggen enzo, maar daar wordt de sfeer niet beter op. Dus een beetje humor mag best wel, zelfs als moderator of admin.

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: topics sluiten
« Reactie #5 Gepost op: 2010/10/01, 14:22:43 »
Hey Vistaus, ik weet niet waar TS op doelt gezien hij geen directe verwijzing geeft.
Ik denk dat ik weet waar jij op doelt, en daar was in mijn ogen niet veel mis mee...

Dit topic is op dezelfde dag geopend toen er wat 'rigoreuze' sloten gezet werden. Vervolgens ging  een slotje weer weg en was diezelfde dag nog alles opgelost.

Ik zou hier verder niet teveel discussiëren. De beginpost is een emotionele uiting, en vraagt verder niet om een discussie of om iets te bespreken... Op zoiets kun je dan ook moeilijk serieus ingaan op een forum.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Offline leendert

  • Lid
    • Dutchgimpers.nl
Re: topics sluiten
« Reactie #6 Gepost op: 2010/10/01, 14:52:02 »
Zullen we hem dan maar op slot doen?

Dit is uiteraard een grapje. :D
=D

het is tegenwoordig mode om op een bepaalde (denigrerende) manier over het gezag (op welke manier dan ook) te praten. En mensen denk altijd alles beter te weten en te kunnen dan de mensen die het moeten doen.
Ik erger me daar een beetje aan.

DarkEra

  • Gast
Re: topics sluiten
« Reactie #7 Gepost op: 2010/10/03, 16:36:31 »
Het nadeel is dat sommigen blijven miepen natuurlijk maar verder weigeren te helpen terwijl ze menen of denken het beter te kunnen. Schreeuwen en afkraken kunnen ze.. voor de rest niks.