1
Andere distributies / Re: Aankoppelen van USB-sticks
« Laatste bericht door Pjotr Gepost op Vandaag om 00:21:05 »Gebruik daarvoor niet Schijven, maar Formatteur voor USB-staafjes (mintstick).
https://www.rotterdam.nl/bijzondere-bijstand-voor-woonkosten-aanvragen/start-bijzondere-bijstand-voor-woonkosten-aanvragen-per-postInderdaad, dat lukt, je kan het aanpassen met, in mijn geval, chromium.
Bij stap 3 formulier downloaden "aanvraag bijzondere bijstand" is een .pdf
Zoek machines kunnen een PDF prima indexeren.Helaas niet alle PDF formaten.
Het is ook nooit bedoeld voor internet, het kan zich niet aanpassen aan het scherm formaat, en zoek machines kunnen het niet indexeren.Zoek machines kunnen een PDF prima indexeren. Regelmatig kom ik bij zoekresultaten PDF's tegen waar op de zoek pagina de tekst te lezen is. Afbeeldingen die als PDF zijn weggeschreven is een ander verhaal
pdf-bestanden zijn niet bedoeld om aan te passen. Dit bestandsformaat bestaat er alleen maar omHet is ook nooit bedoeld voor internet, het kan zich niet aanpassen aan het scherm formaat, en zoek machines kunnen het niet indexeren.
een gestandaardiseerd bestand te hebben voor printers. Je weet dan precies wat je uitgeprint krijgt.
Er zou een soort standaard moeten komen voor invulformulieren...., of is dat er al ?Volgens mij wel. Bij gem rdam kan je formulieren downloaden die je met bv de standaard document viewer van Linux Mint / LMDE kan invullen. Als je een touch screen hebt kan je evt ook je handtekening plaatsen.