Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: red5 wat nu?  (gelezen 1117 keer)

red5 wat nu?
« Gepost op: 2011/07/11, 15:01:09 »
Hallo,

Ik heb via deze site http://labs.distriqt.com/post/493#comment-661 met wat aanpassingen red5 geinstalleerd.
So far so good het werkt.
Nu staat er op die zelfde pagina onder het kopje Sample Application een script en uitleg hoe je een object maakt en deze kan gebruiken om streaming video op te slaan. Hier begrijp ik weing van.
Wie iemand hoe je dit script moet gebruiken of kan toepassen? Moet ik het uploaden of kopieeren naar een map/bestand op mijn linux server? Ik heb echt geen idee wat er bedoelt wordt.
Wie kan mij hier wat uitleg over geven.

M.v.g Frank B

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: red5 wat nu?
« Reactie #1 Gepost op: 2011/07/11, 15:14:59 »
Het ziet eruit als een Java-programma. Heb je ooit al iets met Java gedaan (programmeren that is) ?

Onderaan staat ook: "EDIT: I've created a zip of the sample application files: red5_sampleapplication". Je kunt dit uitpakken en de code proberen te compileren en dan uitvoeren.
Maar als je nog nooit zoiets hebt gedaan raad ik je aan om eerst eens een basiscursus Java/programmeren te doen.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Re: red5 wat nu?
« Reactie #2 Gepost op: 2011/07/17, 08:34:40 »
Hallo Rachid,

Bedankt voor je antwoord.
Het duurde even om het uit te zoeken maar het is gelukt.
Het project is gemaakt met flex builder (action script) en achteraf toch vrij eenvoudig te compilen.
Dit geld ook voor programma's als red5 recorder ea.
Gr Frank