Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: KDE compatible rood-zwarte pictogrammen in Gnome?  (gelezen 635 keer)

Offline Willy4

  • Lid
KDE compatible rood-zwarte pictogrammen in Gnome?
« Gepost op: 2010/04/27, 14:13:59 »
Vraagje: Eergisteren Ubuntu Lucid geïnstalleerd en nu loop ik tegen een miniscuul probleempje aan: In de KDE-systemsettings, waarmee je het uiterlijk van de KDE-apps binnen Gnome kunt aanpassen, doen de Gnome pictogrammen-sets het niet. De KDe-sets werken prima en als ik op de knop 'meer pictogrammen ophalen' klik kom ik keurig op kde-look.org uit. Jammer genoeg kan ik daar geen rood-zwart thema vinden.
Is er iemand die ergens (op een andere site of zo) een mooie pictogrammenset weet die gegarandeerd wel werkt onder KDE?

Ik heb nu deze geïnstalleerd staan in Gnome, maar deze of deze of iets gelijkaardigs mag uiteraard ook.
1)Asus N53SV, Intel Core I7 - 2630QM - 2.0Ghz , 6GB RAM, 750GB HD / Optimus: nVidia GeForce GT540M / Intel VGA controler /Ubuntu 14.04/ Windows7
2)2× Intel(R) Pentium(R) 4 / CPU: 3.00GHz /  Samsung SyncMaster 930BF /  nVidia GeForce 7300 GT / Logitech Z-10 USB Speakers / 300GHz Sata350 (Ubuntu 12.04 / Xubuntu 14.04) / 250GHz Sata1 (opslag)