Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: installatie loopt vast bij "input: AT translated Set 2 keybord..."  (gelezen 1450 keer)

bronno

  • Gast
Tijdens de installatie loopt het vast bij "input: AT translated Set 2 keybord in iso0060/serio0". Wel is het beschikbare geheugen minder dan 68 Mb - geeft dat mogelijk complicaties?

Hoewel dit niet de eerste keer is dat ik tegen het zelfde probleem aanloop (op een zwaardere computer en met Suze9.2).

Het doel voor mij is een Linux systeem te vinden voor een school in Africa. Een systeem dat zo flexibel mogelijk is en geen hoge eisen stelt aan de hardware.

jpjacobs

  • Gast
installatie loopt vast bij "input: AT translated Set 2 keybord..."
« Reactie #1 Gepost op: 2005/10/19, 09:27:15 »
Als je een echt lightweight systeem zoekt, kan je misschien eens kijken naar featherlinux:
http://featherlinux.berlios.de.
Dat is een knoppix derivaat, die dus vanaf cdrom kan lopen, maar die ook gemakkelijk op harde schijf te installeren is (en dan maar iets van 400M inneemt). Ik heb het momenteel vlot draaien op AMD K6 200Mhz, 64M ram.
Als het op de HD geinstalleerd is kan je zelf software installeren (vanaf cd ntuurlijk niet ;)
Hoop dat je er iets aan hebt.

installatie loopt vast bij "input: AT translated Set 2 keybord..."
« Reactie #2 Gepost op: 2005/10/21, 00:03:20 »
68mb is inderdaad te weinig voor ubuntu, naaste de al genoemde suggestie kun je ook eens kijken naar "Damn Small Linux"