Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: opgelost......gmail wil niet meer openen??  (gelezen 2083 keer)

opgelost......gmail wil niet meer openen??
« Gepost op: 2009/09/19, 08:49:04 »
Opgelost.

Zonder echte verder actie van mijn kant opent gmail weer... Vooral voor de mensen die al mee denken laat ik de vraag even staan..


Goeiemorgen!!

Sinds vanmorgen wil gmail niet meer openen op mijn ubuntu computer (gisteren avond werkte alles prima). Andere sites werken prima ook beveiligde sites zoals bijv van de ING. Als fout melding krijg ik:

"Onze excuses. Er is een probleem opgetreden. Probeer Gmail met een ondersteunde browser. Als dit probleem optreedt terwijl je een ondersteunde browser gebruikt, raden we je aan je internetprovider ervan op de hoogte te stellen dat er geen cookies worden geaccepteerd door een proxy voor HTTP-omleidingen.

Klik hier om terug te gaan naar Gmail. Je moet je opnieuw aanmelden bij je account."

Gelukkig opend gmail wel op de macbook van mijn vrouw. Deze mac is draadloos verbonden is met de router waar mijn ubuntu computer bedraad mee verbonden is.... Ik gebruik als browser firefox, bij de voorkeuren van deze bowser staan de cookies ingeschakeld (ook die van derden)...

Wat nu..., bedankt voor het mee denken!

groet, Robin




« Laatst bewerkt op: 2009/09/19, 09:21:22 door lekkeropreis »

Offline Tom

  • Lid
Re: opgelost......gmail wil niet meer openen??
« Reactie #1 Gepost op: 2009/09/19, 09:30:19 »
Ik heb dit ook al eens gehad , ligt aan Google Gmail.
Drie uur later ging die weer.
Cookies van derde kunt U rustig uitzetten , heeft U niets aan en is veiliger.
Vriendelijke groet Tom. :)

Edit: Goede reis gewenst. XD XD
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.