Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: (opgelost) Verbergen verborgen bestanden bij openen en opslaan  (gelezen 1388 keer)

Offline moxie

  • Lid
    • JackTummers
In Nautilus zijn al mijn verborgen bestanden standaard verborgen. Maar als ik een bestand wil openen of opslaan vanuit bijvoorbeeld Gimp of Inkscape of wat dan ook, krijg ik standaard wél alle verborgen bestanden te zien. Daardoor moet ik eerst door die hele waslijst heen en een paar keer die lijst herordenen voordat ik de map vind die ik moet hebben.

Hoe krijg ik dit veranderd?
« Laatst bewerkt op: 2010/03/12, 23:27:48 door Wanda »
JackTummers.nl

Offline Thijsg

  • Lid
Re: Verbergen verborgen bestanden bij openen en opslaan
« Reactie #1 Gepost op: 2010/03/11, 16:37:13 »
In Nautilus zijn al mijn verborgen bestanden standaard verborgen. Maar als ik een bestand wil openen of opslaan vanuit bijvoorbeeld Gimp of Inkscape of wat dan ook, krijg ik standaard wél alle verborgen bestanden te zien. Daardoor moet ik eerst door die hele waslijst heen en een paar keer die lijst herordenen voordat ik de map vind die ik moet hebben.

Hoe krijg ik dit veranderd?
Daarin kan je met de toetsencombinatie Ctrl-H verborgen bestanden laten zien of verdwijnen.

Offline moxie

  • Lid
    • JackTummers
Re: Verbergen verborgen bestanden bij openen en opslaan
« Reactie #2 Gepost op: 2010/03/11, 21:58:49 »
Echt waar, ik had dit al eens geprobeerd. Maar blijkbaar iets fout gedaan want nu werkt het wel gewoon.
En dat betekent dat ik me voor niks maanden heb lopen ergeren...  :|

Bedankt voor je reactie.
JackTummers.nl

Offline Thijsg

  • Lid
Re: Verbergen verborgen bestanden bij openen en opslaan
« Reactie #3 Gepost op: 2010/03/12, 08:30:17 »
Echt waar, ik had dit al eens geprobeerd. Maar blijkbaar iets fout gedaan want nu werkt het wel gewoon.
En dat betekent dat ik me voor niks maanden heb lopen ergeren...  :|

Bedankt voor je reactie.
Je had het best wel eerder mogen vragen. ;) Gelukkig werkt het weer.