Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST] Dropbox niet installeren  (gelezen 1304 keer)

[OPGELOST] Dropbox niet installeren
« Gepost op: 2011/10/01, 10:28:41 »
L.S.

Recent heb ik op een oud machinetje versie 10.4 (Ubuntu) gezet en dat draait prima. Nu probeer ik Dropbox ook te installeren en dat lukt niet, dat wil zeggen, wel de installatie, maar vervolgens niet de aanvullende download, die op de installatie volgt. Systematisch blijft ie hangen op 66 %. Is er toch een truc om dit voor elkaar te krijgen?
Onder Windows XP op dezelfde machine draait het wel, en ook onder Ubuntu 10.10 heeft het gewerkt. Maar omdat de machine te traag werd is dus een oudere versie van Ubuntu terug geplaatst.

gegroet,
mrt
« Laatst bewerkt op: 2011/10/01, 15:26:34 door Plotinus »
Ach! Waren alle Menschen wijs, en wilden daarbij wel! De Aard waar haar een Paradijs, Nu isse meest een Hel.

Re: Dropbox niet installeren
« Reactie #1 Gepost op: 2011/10/01, 11:51:19 »
Ubuntu Pocket Guide and Reference - LinuxCommands.org - Manual Pages (man)

PC: Ubuntu 18.04 LTS /  Intel Core i5 8600 / Gigabyte B360M DS3H / Samsung 970 EVO / Corsair Vengeance LPX 16GB

Re: Dropbox niet installeren
« Reactie #2 Gepost op: 2011/10/01, 15:26:14 »
Dank donpedroll, maar beide links leidde niet tot een oplossing. Door een een oudere versie te installeren (fluitje van een cent) en vervolgens te updaten is het wel gelukt.
Soms heb ik zelf ook eens een goed idee...

gegroet,
mrt
Ach! Waren alle Menschen wijs, en wilden daarbij wel! De Aard waar haar een Paradijs, Nu isse meest een Hel.