Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: GNOME-ontwikkerlaars werken aan nieuw Softwarecentrum  (gelezen 1046 keer)


Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: GNOME-ontwikkerlaars werken aan nieuw Softwarecentrum
« Reactie #1 Gepost op: 2012/06/14, 14:57:47 »
Hun als persoonlijk voornaamwoord... Hmhm.
Voor de rest ziet het er overzichtelijker uit dan USC, en ik hoop ook dat het minder log is...

Offline emiel1976

  • Lid
Re: GNOME-ontwikkerlaars werken aan nieuw Softwarecentrum
« Reactie #2 Gepost op: 2012/06/14, 20:35:56 »
Ik vind het software centrum er goed uit zien maar zodra je naar iets zoekt gaat het mooie er van af en krijg je de oude look weer terug.
Dat vind ik jammer en daar zouden ze nog wat aan kunnen doen maar verder vind ik het prima, het werkt goed verder.

Re: GNOME-ontwikkerlaars werken aan nieuw Softwarecentrum
« Reactie #3 Gepost op: 2012/06/14, 20:43:34 »
Mijn hemel, die marges, die witruimtes. Ik werk met een laptop, niet met een tablet!

Re: GNOME-ontwikkerlaars werken aan nieuw Softwarecentrum
« Reactie #4 Gepost op: 2012/06/14, 20:49:45 »
Mijn hemel, die marges, die witruimtes. Ik werk met een laptop, niet met een tablet!

Zelfs op een tablet is dat niet prettig kan ik je vertellen... maarja, heel GNOME 3 zit vol met witruimtes, dat had jij al eens aangekaart toch (en je hebt gelijk)?

Re: GNOME-ontwikkerlaars werken aan nieuw Softwarecentrum
« Reactie #5 Gepost op: 2012/06/14, 22:12:46 »
Mijn hemel, die marges, die witruimtes. Ik werk met een laptop, niet met een tablet!

Lijkt op Windows 8 te lijken  :'(

Opmerking: geen discussie over Windows 8 starten nu! ;)

Re: GNOME-ontwikkerlaars werken aan nieuw Softwarecentrum
« Reactie #6 Gepost op: 2012/06/15, 00:10:28 »
Mijn hemel, die marges, die witruimtes. Ik werk met een laptop, niet met een tablet!

Lijkt op Windows 8 te lijken  :'(

Opmerking: geen discussie over Windows 8 starten nu! ;)

[1 opmerking maar]Alleen dan op een andere manier. Goed, dat Metro op een desktop is niks maar ze snappen tenminste wel dat ze geen onnodige marges moeten creƫren. Hoewel Canonical dat ook snapt.[/1 opmerking maar]

Re: GNOME-ontwikkerlaars werken aan nieuw Softwarecentrum
« Reactie #7 Gepost op: 2012/06/15, 09:05:01 »
Ik zie daardoor de terminal alleen al meer populair worden.

Wat is er dan mis met het huidige softwarecentrum ?
Voor KDE zou ik het begrijpen mocht daar een verbetering komen, maar voor Gnome (?) ....

Soit, het ziet er wel leuk uit.
Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort

Offline MKe

  • Lid
Re: GNOME-ontwikkerlaars werken aan nieuw Softwarecentrum
« Reactie #8 Gepost op: 2012/06/15, 11:46:50 »
Wat is er dan mis met het huidige softwarecentrum ?
Voor KDE zou ik het begrijpen mocht daar een verbetering komen, maar voor Gnome (?) ....
Waarschijnlijk is het probleem dat de huidige software centra gekoppeld zijn aan de distro die het aanbied. Dit is neem ik aan cross-distro. Het zou interessant zijn als ze daardoor de verschillende package managers zouden kunnen integreren. B.v. dat het niet uitmaakt of je rpm of .deb bestanden hebt en dat je ze door elkaar kunt gebruiken. Dat zal wel te veel gevraagd zijn denk ik en voor de rest zie ik er geen meerwaarde in, anders dan standaardisatie tussen distro's.

Voor KDE vind ik Muon prima werken. Ook niet zo bloated als het standaard USC of dit Gnome geval dat hier staat.