Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: topic kwijt  (gelezen 826 keer)

Offline hvb

  • Lid
topic kwijt
« Gepost op: 2007/09/02, 19:16:36 »
Mijn website draait nu nog op een .tk domein bij mijn eigen provider (chello, maar index.html wordt door firefox in ubuntu in de bron weergegeven: epiphany doet het wel goed).
Binnenkort wil ik een .nl domein aanvragen en zoek ik een goede en goedkope hosting provider.
Een tijdje geleden was hier een topic (installatie en beginners?)  over wie welke provider gebruikte met de abonnementsprijzen erbij. Ik ben deze topic uit het oog verloren en heb me suf gezocht op dit forum, maar kon hem niet terugvinden.
Wie kan me helpen?

Alvast bedankt,

Hans

topic kwijt
« Reactie #1 Gepost op: 2007/09/02, 19:29:30 »
Citaat van: hvb
maar index.html wordt door firefox in ubuntu in de bron weergegeven: epiphany doet het wel goed
....wat?

Citaat
Binnenkort wil ik een .nl domein aanvragen en zoek ik een goede en goedkope hosting provider.
Een tijdje geleden was hier een topic (installatie en beginners?)  over wie welke provider gebruikte met de abonnementsprijzen erbij. Ik ben deze topic uit het oog verloren en heb me suf gezocht op dit forum, maar kon hem niet terugvinden.
Wie kan me helpen?
Ik was ook wat aan het zoeken, binnenkort (over een maandje) loopt mijn hosting bij edot.nl af.
Dat was overigens een uitstekende host, echt niet over te klagen. Service was geweldig, super allemaal.
Maar wel wat duur voor mij. De prijs/kwaliteit is wel goed, maar voor mij mag het wat minder zijn.

Dus kwam ik gisteren b-one.net tegen.
Die lijkt erg goedkoop en de voorwaarden lijken wel aantrekkelijk.
Als iemand hier ervaring mee heeft, ik hoor het graag :).

Offline raggar

  • Lid
    • fietsen naar Tibet
topic kwijt
« Reactie #2 Gepost op: 2007/09/02, 20:06:55 »
heb je in die index.html wel gewoon alle standaard html gezet? Zoals een opening en sluiting van html een header en een body???

Offline hvb

  • Lid
topic kwijt
« Reactie #3 Gepost op: 2007/09/02, 20:17:21 »
@blackdrive

Als je   www.vanboven.tk   intypt in firefox (onder ubuntu, geldt niet voor windows) krijg je na een tussenstapje van.tk de bron van de website zien en niet de grafische omgeving en dan kun je niet verder want de links "werken" niet.
Onder windows heb ik er met firefox ook een tijdje  last van gehad, maar sinds enige maanden is het over. Dit geldt alleen voor de index, subpagina's hebben er geen last van.
Het kan te maken hebben (gehad) met het frame dat .tk ertussen gooit , waarmee vanboven.tk wordt doorgeschakeld naar members.chello.nl/enz.
Maar waarom nu alleen onder ubuntu en niet bij windows, ie had er nooit problemen mee.

Het belangrijkste is voorlopig dat ik een ander domein en hosting provider krijg.

hans

topic kwijt
« Reactie #4 Gepost op: 2007/09/02, 20:55:48 »
Citaat van: hvb
@blackdrive

Als je   www.vanboven.tk   intypt in firefox (onder ubuntu, geldt niet voor windows) krijg je na een tussenstapje van.tk de bron van de website zien en niet de grafische omgeving en dan kun je niet verder want de links "werken" niet.
Onder windows heb ik er met firefox ook een tijdje  last van gehad, maar sinds enige maanden is het over. Dit geldt alleen voor de index, subpagina's hebben er geen last van.
Het kan te maken hebben (gehad) met het frame dat .tk ertussen gooit , waarmee vanboven.tk wordt doorgeschakeld naar members.chello.nl/enz.
Maar waarom nu alleen onder ubuntu en niet bij windows, ie had er nooit problemen mee.

Het belangrijkste is voorlopig dat ik een ander domein en hosting provider krijg.

hans
Ik was even zo vrij om je code te laten valideren:
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fmembers.chello.nl%2Fl.boven3%2Findex.html&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0
Er zitten dus een paar errors in, wellicht dat het werkt als je code helemaal ok is?

topic kwijt
« Reactie #5 Gepost op: 2007/09/02, 20:58:40 »
Is dit trouwens het topic dat je bedoelt?
http://forum.ubuntu-nl.org/topic/13161

Offline hvb

  • Lid
topic kwijt
« Reactie #6 Gepost op: 2007/09/02, 21:25:18 »
Citaat van: blackdrive
Is dit trouwens het topic dat je bedoelt?
http://forum.ubuntu-nl.org/topic/13161
Dit is precies het topic dat ik zocht, mijn grote dank.

De fouten die volgens de W3C in mijn site zitten zal ik allemaal langs lopen en zo nodig herstellen. Maar als het goed is maakt het straks ook niks meer uit bij een .nl domein.

Ik heb de site overigens met een zeer bekende en uitgebreide editor gemaakt die er om bekend staat dat hij zich aan de regels houdt (geen frontpage). Bovendien kijk ik de broncode altijd na, dat heb ik nog geleerd met de teksteditor Note Tab Light, een klein maar heel fijn programma, dat helaas niet alles kan.

Blijft de vraag waarom het in epiphany wel goed gaat.


nogmaals mijn grote dank, ik kan nu verder

Hans

Dit topic mag gesloten worden.

Offline eendje

  • Lid
topic kwijt
« Reactie #7 Gepost op: 2007/09/02, 21:38:17 »
Bij je eerste bijdrage staat aan de onderkant een regel "markeren als opgelost" Als je daar op drukt wordt dit topic als opgelost gemaarkeert en weten anderen dat ze niet meer hoeven te reageren.
Een dag niets geleerd is een dag niet geleefd!
Ik blog dus ik besta!
__________________________________________________________
Een vraag? Heb je al eens gekeken op: http://wiki.ubuntu-nl.org/FAQ?

topic kwijt
« Reactie #8 Gepost op: 2007/09/02, 22:01:59 »
Citaat van: hvb
Citaat van: blackdrive
Is dit trouwens het topic dat je bedoelt?
http://forum.ubuntu-nl.org/topic/13161
Dit is precies het topic dat ik zocht, mijn grote dank.

De fouten die volgens de W3C in mijn site zitten zal ik allemaal langs lopen en zo nodig herstellen. Maar als het goed is maakt het straks ook niks meer uit bij een .nl domein.

Ik heb de site overigens met een zeer bekende en uitgebreide editor gemaakt die er om bekend staat dat hij zich aan de regels houdt (geen frontpage). Bovendien kijk ik de broncode altijd na, dat heb ik nog geleerd met de teksteditor Note Tab Light, een klein maar heel fijn programma, dat helaas niet alles kan.

Blijft de vraag waarom het in epiphany wel goed gaat.


nogmaals mijn grote dank, ik kan nu verder

Hans

Dit topic mag gesloten worden.
Net even gekeken in Windows (firefox) en daar is het ook zo.
Ik veronderstel dat een bepaalde versie van de firefox renderer iets verkeerd interpreteerd. Ik zie ook op het eerste zicht niet echt foute dingen in je code maar je weet maar nooit. (wel atributen tekort enzo :p, tssss)