Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: nVidia sluit zich aan bij de Linux Foundation  (gelezen 776 keer)

« Laatst bewerkt op: 2012/04/01, 11:35:04 door Vistaus »

Re: nVidia sluit zich aan bij de Linux Foundation
« Reactie #1 Gepost op: 2012/04/01, 11:22:52 »
* SeySayux kijkt naar de datum in zijn klok en het feit dat Vistaus niet direct naar het artikel gelinkt heeft...

Als dat niet het geval is, goed nieuws, en hopelijk betere drivers :P
I use a Unix-based system, that means I'll get laid as often as I have to reboot.
LibSylph
SeySayux.net

Re: nVidia sluit zich aan bij de Linux Foundation
« Reactie #2 Gepost op: 2012/04/01, 11:34:39 »
Vreemd, als je op die link klikt wordt je doorgestuurd naar de homepage maar dat is wel de echte link naar het artikel. Nuja, dan deze maar: http://www.pcworld.com/businesscenter/article/251427/nvidia_jumps_on_board_with_the_linux_foundation.html

Re: nVidia sluit zich aan bij de Linux Foundation
« Reactie #3 Gepost op: 2012/04/01, 20:51:58 »
Helaas betekent dit niet automatisch dat ze meer gaan investeren in / medewerking verlenen aan dekstop Linux. Natuurlijk zijn ze welkom in de Linux Foundation maar volgens mij doen ze dat vooral voor Android.

Re: nVidia sluit zich aan bij de Linux Foundation
« Reactie #4 Gepost op: 2012/04/01, 20:58:12 »
Helaas betekent dit niet automatisch dat ze meer gaan investeren in / medewerking verlenen aan dekstop Linux. Natuurlijk zijn ze welkom in de Linux Foundation maar volgens mij doen ze dat vooral voor Android.

Ja, dat doen ze vooral voor Android waar ze 2 processoren voor hebben. Dat weegt natuurlijk 1000 keer zwaarder dan de tig videokaarten die ze op de markt brengen incl. de Linux-support ervoor ???

Re: nVidia sluit zich aan bij de Linux Foundation
« Reactie #5 Gepost op: 2012/04/01, 23:12:57 »
Feest bij de Linux Foundation en Nvidia.
Qua drivers heb ik nooit problemen gehad, de closed source dus.
Of dit grote feest er toe gaat lijden dat de open source drivers beter worden ???
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Re: nVidia sluit zich aan bij de Linux Foundation
« Reactie #6 Gepost op: 2012/04/01, 23:37:09 »
De open source drivers worden al beter, maar niet door nVidia want Nouveau blijft onofficieel ;)

Maar ik heb inderdaad ook helemaal niks te klagen. Met die drivers van ATI heb ik altijd gezeur gehad, nu in mijn vaders nieuwe PC ook weer. Ja, het werkt dan achteraf wel bij hem, maar je moet wel eerst die driver via de recovery installeren (of een tty). En op PC's die ik heb gehad met ATI ook altijd gezeik met die drivers.
nVidia heb ik echt nog nooit een probleem mee gehad. Nuja, 1 keertje, maar opnieuw installeren van de driver en activeren loste het meteen weer op. Closed source praat ik trouwens over.