Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Herinstallatie na bugmelding bij dualboot  (gelezen 486 keer)

Herinstallatie na bugmelding bij dualboot
« Gepost op: 2014/06/29, 16:57:37 »
Ik heb een dualboot gedaan met Kubuntu/linux mint 13 Xfce met doel de twee systemen uit te proberen en daarna de pro en contra voor mezelf  te beoordelen en een definitieve keuze te doen. Wat is nu het probleem? Wel bij het beeindigen van de installatie kreeg ik een
bug- error melding "KbWIN (of KWin?) kon niet uitgevoerd worden, wil je dit melden?"  Ik ging hier niet op in . Maar sindsdien loopt er meer fout of met vertraging en sluiten programma`s niet zo goed meer af. Ook mijn toetsenbord geeft foute aanslagen m.a.w. Ik krijg niet altijd het teken dat erop staat. En aanpassen lukt niet omdat het een te oud type is, al is het nog splinternieuw.!!  Ik wil mijn Kubuntu herinstalleren zonder Linux Mint te moeten herinstalleren.  Het toetsenbord kan ik dan ook uittesten, en anders neem ik gewoon een ander   :)
Ik ben nog niet zo bekend met Gparted maar wil het proberen. Anders doe ik een HD format en begin opnieuw op goed geluk  ;)
Wie kan me raad geven??

Re: Herinstallatie na bugmelding bij dualboot
« Reactie #1 Gepost op: 2014/06/29, 20:48:16 »
Probleem was een bugmelding na de installatie dualboot Linux mint maya(ok)/kubuntu 12.04.3(error).  Probleem opgelost, CD was corrupt!