Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: hoe aandacht krijgen bij reeds afgewerkt topic?  (gelezen 1188 keer)

Offline ivo

  • Lid
hoe aandacht krijgen bij reeds afgewerkt topic?
« Gepost op: 2009/11/03, 22:06:46 »
Als iemand toch nog een vraag heb in een reeds OPGELOST topic dan wordt deze niet bovenaan in de lijst geplaatst, zoals een niet opgelost topic.
Hoe kun je dan toch op een goede manier weer aandacht voor jouw vraag krijgen zonder een nieuw topic te openen? Of is dat echt de enige weg?


« Laatst bewerkt op: 2009/11/03, 22:16:17 door ivo »
There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.

Offline siegi

  • Lid
Re: hoe aandacht krijgen bij OPGELOST topic?
« Reactie #1 Gepost op: 2009/11/03, 22:09:23 »
Het aanduiden van een artikel als opgelost gebeurt op dit moment gewoon door de titel aan te passen.
Ze zijn dus niet anders dan andere forum topics.

maw. Ze komen net zo goed naar boven als er een nieuw bericht in geplaatst wordt.

Bovendien lijkt me dit meer iets voor het onderdeel ubuntu-nl omdat het over het forum gaat.

Offline ivo

  • Lid
Re: hoe aandacht krijgen bij OPGELOST topic?
« Reactie #2 Gepost op: 2009/11/03, 22:19:02 »
Het aanduiden van een artikel als opgelost gebeurt op dit moment gewoon door de titel aan te passen.
Ze zijn dus niet anders dan andere forum topics.

maw. Ze komen net zo goed naar boven als er een nieuw bericht in geplaatst wordt.

Bovendien lijkt me dit meer iets voor het onderdeel ubuntu-nl omdat het over het forum gaat.


Da's prima, maar wil je dan zoals gebruikelijk even melden dat je het bericht verplaatst hebt, en waar naartoe.
Zit me net het schompes te zoeken waar mijn bericht is gebelven en of ik het wel goed heb opgeslaan...
 >:(
There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.

Offline ivo

  • Lid
Re: hoe aandacht krijgen bij OPGELOST topic?
« Reactie #3 Gepost op: 2009/11/03, 22:23:38 »

maw. Ze komen net zo goed naar boven als er een nieuw bericht in geplaatst wordt.


Hmm, je hebt gelijk. Ik had een andere indruk, maar mogelijk en waarschijnlijk veroorzaakt door gelijktijdigheid van andere berichten.
There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.

Offline siegi

  • Lid
Re: hoe aandacht krijgen bij reeds afgewerkt topic?
« Reactie #4 Gepost op: 2009/11/03, 22:40:08 »
Da's prima, maar wil je dan zoals gebruikelijk even melden dat je het bericht verplaatst hebt, en waar naartoe.
Zit me net het schompes te zoeken waar mijn bericht is gebelven en of ik het wel goed heb opgeslaan...
 >:(

Normaal heb je een pb gehad, ik kan het alleen niet opzoeken aangezien ze default niet worden opgeslagen in de uitbox.