Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: (OPGELOST) Mindraider 7.6 installeren  (gelezen 450 keer)

Offline force317

  • Lid
(OPGELOST) Mindraider 7.6 installeren
« Gepost op: 2009/06/20, 17:52:28 »
Hoe ga je het beste te werk om Mindraider 7.6 te installeren ? Er is spijtig genoeg geen debian package van.

Bijkomende vraag : vermits Notecase projekt gestopt is, is dit de beste hierarchical notes manager die nog verder wordt onwikkeld en waarvan versies bestaan op alle OS platformen ?
« Laatst bewerkt op: 2009/07/25, 15:49:43 door force317 »
Momenteel in gebruik op mijn hardware : Ubuntu 13.10, Kubuntu 13.10, Windows 7 Home, Windows 8.1 Home.

Offline force317

  • Lid
Re: Mindraider 7.6 installeren
« Reactie #1 Gepost op: 2009/06/27, 16:32:06 »
Ik heb Mindraider 7.6 geinstalleerd door de Linux file uit te pakken in mijn /home/username/mindraider-7.6

In de subfolder /bin van de mindraider-7.6 map staat een mindraider.sh file. Door hierop te klikken start het programma en wordt er in /home/username een nieuwe subfolder /Mindraider voor deze user aangemaakt. Dit werkt prima.

Ik zou nu een starten aan mijn paneel willen oevoegen, maar dat lukt niet zo goed - er start nl. niks op.

Ik moet wel zeggen dat op mijn notebook momenteel Linux Mint 7 staat, maar vermits deze op Ubuntu 9.04 Gnome desktop is gebaseerd, meen ik dat ik deze vraag hier gerust kan stellen.

Dus : iemand enig idee hoe ik deze 'snelkoppeling' kan aanmaken voor deze toepassing, hetzij in het paneel, hetzij op het bureaublad.

Momenteel in gebruik op mijn hardware : Ubuntu 13.10, Kubuntu 13.10, Windows 7 Home, Windows 8.1 Home.