Ondersteuning > Games

Welke 3D spellen op 1.8G/760mB

<< < (2/4) > >>

Samuel Rave:
Een GeForce4 Ti 4200, 4600 of 4800 is ook best gunstig zo hier en daar aan te komen, zijn beter dan de door jou genoemde.

jw:
Goed bedankt Corvus, zal een 4200tje gaan zoeken. Voor 25 euri moet lukken denk ik. Mobo ondersteunt AGP 4X, de 4200 is 8X, is dit een probleem?

Wanneer ik een kaartje heb haal ik de ventilator eraf en zet ik er een grote passieve op, meuk genoeg hier van oude hardware. Moet binnenkort echt eens naar de kringloop.

Samuel Rave:

--- Citaat van: jw ---Goed bedankt Corvus, zal een 4200tje gaan zoeken. Voor 25 euri moet lukken denk ik. Mobo ondersteunt AGP 4X, de 4200 is 8X, is dit een probleem?

Wanneer ik een kaartje heb haal ik de ventilator eraf en zet ik er een grote passieve op, meuk genoeg hier van oude hardware. Moet binnenkort echt eens naar de kringloop.
--- Einde van citaat ---
Nope dat is geen probleem! Een 8x grafischekaart, draait goed op 4x, alleen niet zo goed als op een 8x ;)

siegi:
Ik zou nog even willen zeggen dat het aantal mb niet alles wil zeggen over een grafische kaart.  Het zegt eigenlijk bijzonder weinig.  Je mag nog een 256 mb grafische kaart hebben met een trage gpu (Graphics processing unit) kom niet je niet ver.

jw:

--- Citaat van: siegi ---Ik zou nog even willen zeggen dat het aantal mb niet alles wil zeggen over een grafische kaart.  Het zegt eigenlijk bijzonder weinig.  Je mag nog een 256 mb grafische kaart hebben met een trage gpu (Graphics processing unit) kom niet je niet ver.
--- Einde van citaat ---
Heb wat research gedaan en van de 4200, 4400 en 4800 kwam de 4200 niet slecht uit de bus ivm snelle processor. Maar dan hadden ze hem wsl wel aan win hangen, ik weet niet hoe dit met linux gaat.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie