Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Met Opera niet in te loggen op Gmail.  (gelezen 671 keer)

Offline Willem_D

  • Lid
Met Opera niet in te loggen op Gmail.
« Gepost op: 2008/04/29, 11:52:50 »
"Met Opera niet in te loggen op Gmail."

Omdat Firefox mijn pc sterk vertraagt,heb ik Opera (versie 9.27) geinstalleerd. Dat geeft inderdaad een flinke snelheidswinst bij het browsen.

Ik kan echter niet met Opera inloggen op mijn Gmail (webmail). Mogelijk is er een probleem met het inlogprotocol. Als ik een onjuiste accountnaam of onjuist wachtwoord invoer, wordt dit wel gemeld door Gmail; als ik ze correct invoer reageert Gmail met een on-ingevuld inlogscherm.

Wonderlijk is dat ik wel kan inloggen op Hotmail of Supermail.

Heeft iemand een idee?
Acer 5930G laptop met nVidia 9600M GT


"Je verschijnt niet in je lichaam, maar je lichaam verschijnt in Jou."
Francis Lucille

Offline ptb

  • Lid
Met Opera niet in te loggen op Gmail.
« Reactie #1 Gepost op: 2008/04/29, 12:44:49 »
Heb ik ook al eens meegemaakt, toen met 9.50 beta.Ik weet het niet meer precies maar er staat me bij dat ik toen aan het rommelen ben gegaan met extra> voorkeuren>tabblad geavanceerd>inhoud.
Staat java geinstalleerd (sun-java 6) en flashplugin nonfree. is alles ingeschakeld mbt plugins.Dat soort dingen.
Verder kan ik je niet helpen vermoed ik.Je kan ook de 9 50 beta2 ophalen maar ik weet niet of je dat zal helpen.Die draait bij mij vrij probleemloos.Inloggen bij Gmail gaat bij mij goed.

Offline Willem_D

  • Lid
Met Opera niet in te loggen op Gmail.
« Reactie #2 Gepost op: 2008/04/29, 13:22:28 »
Citaat van: ptb
Heb ik ook al eens meegemaakt, toen met 9.50 beta.Ik weet het niet meer precies maar er staat me bij dat ik toen aan het rommelen ben gegaan met extra> voorkeuren>tabblad geavanceerd>inhoud.
Staat java geinstalleerd (sun-java 6) en flashplugin nonfree. is alles ingeschakeld mbt plugins.Dat soort dingen.
Verder kan ik je niet helpen vermoed ik.Je kan ook de 9 50 beta2 ophalen maar ik weet niet of je dat zal helpen.Die draait bij mij vrij probleemloos.Inloggen bij Gmail gaat bij mij goed.
Dank, ik ga het proberen. (Firefox 2.0.0.14 is bij mij -Celeron 400MHz/384MB- niet vooruit te branden.)
Ik heb wel gezien op de site van Gmail dat Opera niet ondersteund wordt.
Acer 5930G laptop met nVidia 9600M GT


"Je verschijnt niet in je lichaam, maar je lichaam verschijnt in Jou."
Francis Lucille

Offline Willem_D

  • Lid
Met Opera niet in te loggen op Gmail.
« Reactie #3 Gepost op: 2008/04/29, 16:09:10 »
Citaat van: ptb
Heb ik ook al eens meegemaakt, toen met 9.50 beta.Ik weet het niet meer precies maar er staat me bij dat ik toen aan het rommelen ben gegaan met extra> voorkeuren>tabblad geavanceerd>inhoud.
Staat java geinstalleerd (sun-java 6) en flashplugin nonfree. is alles ingeschakeld mbt plugins.Dat soort dingen.
Verder kan ik je niet helpen vermoed ik.Je kan ook de 9 50 beta2 ophalen maar ik weet niet of je dat zal helpen.Die draait bij mij vrij probleemloos.Inloggen bij Gmail gaat bij mij goed.
Ik heb "coockies accepteren" ingeschakeld;sindsdien werkt het fantastisch! (Ik heb nu ook de 9.50 beta 2 geinstalleerd, maar misschien was dit overbodig.)
Acer 5930G laptop met nVidia 9600M GT


"Je verschijnt niet in je lichaam, maar je lichaam verschijnt in Jou."
Francis Lucille

Offline Dave

  • Lid
Met Opera niet in te loggen op Gmail.
« Reactie #4 Gepost op: 2008/04/29, 17:15:22 »
beetje vreemd en dacht gelijk eens proberen en inderdaad no problem.
wel komt er een venstertje op of je scripts wilt weigeren van die site.
als je dat doet kun je inderdaad nooit meer inloggen.