Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: dvd branden van een image  (gelezen 1824 keer)

Offline AukQ

  • Lid
dvd branden van een image
« Gepost op: 2011/08/21, 21:22:57 »
Hoi allemaal,

Vandaag even bezig geweest om een gedownloade film te branden op een dvd, rar bestanden uitgepakt, bleef over een IMG bestand...Ik zoeken hoe ik dat t makkelijkste kon fikken onder Ubuntu 11.04 , heel wat artikels gelezen en t zou niet zo heel simpel zijn naar wat ik gelezen had. Toch vol goede moed K3b gedownload en geinstalleerd via softwarecentrum. Programma opgestart en uitgezocht hoe en wat, daarna dvd in de brander en proberen maar....eerste poging gaf een foutmelding, maar met andere optie/instellingen is het toch gelukt :D :D

Dvd in de speler van de home cinema set, even geduld en voila de dvd speelde goed af en menuutjes werkten ook allemaal, volgende word er 1 met NL ondertitels...eens kijken of dat ook lukt..zoja dan heb ik een volwaardig brandprogramma zoals onder windows "vroeger" . Ook schijnt er een programma te zijn waarmee je te grote dvd files kleiner kan maken...dvd95 dacht ik..daar ook maar eens mee stoeien ;-) :D

ik hoop dat er mensen zijn die blij zijn met ook eens een positief bericht ipv alle probleempjes die ik lees op t forum :P

Auk

Offline chaos7

  • Lid
Re: dvd branden van een image
« Reactie #1 Gepost op: 2011/08/21, 21:55:41 »
mensen die geen problemen hebben die komen niet direct op dit forum, behalve in offtopic etc. tis maar goed dat de mensen hun problemen op dit forum kwijt kunnen, het wordt heel vaak goed opgelost en voor mijzelf mag ik zeggen dat ik nu heel veel meer inzicht in computers hebt gekregen.
leven is wat je overkomt terwijl je andere plannen maakt

Offline AukQ

  • Lid
Re: dvd branden van een image
« Reactie #2 Gepost op: 2011/08/21, 22:21:20 »
ben ik helemaal met je eens, aan de andere kant mag t ook gezegd worden als iets wel goed functioneerd lijkt me :D

De meeste deskundigen hier gaan heel diep om iemand te helpen met een probleem..moet je bij een Windows forum eens om komen ;)

Offline chaos7

  • Lid
Re: dvd branden van een image
« Reactie #3 Gepost op: 2011/08/22, 08:59:50 »
het is 1 van de redenen dat ik dit forum altijd open heb staan. ik lees heel veel over andere problemen waardoor ik weer heel veel wijzer wordt. (voor zover mijn hersentjes het nog kunnen volgen) dit forum is gewoon geweldig. en als je veel plezier hebt met je software mag het ook best wel eens gezegd worden.
leven is wat je overkomt terwijl je andere plannen maakt

Offline AukQ

  • Lid
Re: dvd branden van een image
« Reactie #4 Gepost op: 2011/08/22, 21:11:46 »
Het is elke avond vaste prik dat ik hier ff lees of er iets leerzaams bijstaat ;-)

En ja, je leest veel over probleempjes, daarom mag er ook weleens wat positiefs tegenover staan :D:D

Mijn ervaringen zijn tot nu toe zeer posistief, begonnen met 10.10 geloof ik en nu ge-upgrade naar 11.04 en ik ondervind persoonlijk geen problemen tot nu toe, op wat heeeel kleine schoonheidsdingetjes na  dus tja..hier zit een tevreden gebruiker !

Offline AukQ

  • Lid
Re: dvd branden van een image
« Reactie #5 Gepost op: 2011/08/23, 17:57:12 »
Tja van mij mag je t verplaatsen Femke..aan de andere kant is het wel degelijk audio/video gerelateerd, dat t dan alleen maar positief is, lijkt me mooi meegenomen ;)

Ik had dit topic dan ook aangemaakt opdat mensen kunnen lezen dat t ook goed kan werken , omdat ik relatief veel problemen lees mbt dvd fikken.

Maar goed, als jij denkt dat dit beter op zn plaats is bij Algemeen..ga je gang :D

Auk

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: dvd branden van een image
« Reactie #6 Gepost op: 2011/08/23, 18:30:48 »
Tja van mij mag je t verplaatsen Femke..aan de andere kant is het wel degelijk audio/video gerelateerd, dat t dan alleen maar positief is, lijkt me mooi meegenomen ;)

Ik had dit topic dan ook aangemaakt opdat mensen kunnen lezen dat t ook goed kan werken , omdat ik relatief veel problemen lees mbt dvd fikken.

Maar goed, als jij denkt dat dit beter op zn plaats is bij Algemeen..ga je gang :D

Auk
fikken :')

Offline AukQ

  • Lid
Re: dvd branden van een image
« Reactie #7 Gepost op: 2011/08/23, 20:21:03 »
 :evil: :evil: sorry Femke...dacht dat jij kon verplaatsen hehe...mag van mij best blijven staan ook hoor hier..lig ik ook niet wakker van .

@ tiempjuuh ja idd ...Fikken :P