Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Geen contact email adres Google.  (gelezen 2590 keer)

Offline jos34

  • Lid
Geen contact email adres Google.
« Gepost op: 2016/03/15, 12:14:15 »
Ik zou Google graag een vraag per email willen stellen maar vind nergens een contact email adres of formulier.
Schandalig!!


Offline jos34

  • Lid
Re: Geen contact email adres Google.
« Reactie #2 Gepost op: 2016/03/15, 13:10:18 »
Hier zie ik anders niks: https://www.google.nl/intl/nl/contact/

Je kan via die link die jij net gaf alleen contact opnemen als je ook een Google account hebt, nee van klantvriendelijkheid hebben ze bij Google niet echt gehoord.
Lijkt Facebook wel!


Offline ajjp

  • Lid
Re: Geen contact email adres Google.
« Reactie #3 Gepost op: 2016/03/15, 14:07:24 »
Citaat
Je kan via die link die jij net gaf alleen contact opnemen als je ook een Google account hebt, nee van klantvriendelijkheid hebben ze bij Google niet echt gehoord.
Maar als je geen account hebt, ben je ook geen klant, en dus hoeft Google ook niet klantvriendelijk jegens je te zijn.

Offline jos34

  • Lid
Re: Geen contact email adres Google.
« Reactie #4 Gepost op: 2016/03/15, 14:15:09 »
Bij tig bedrijven kan je contact opnemen zonder klant te hoeven zijn.

En daarnaast als de reden van contact opnemen nu is dat je problemen hebt met het aanmaken van een account?

Re: Geen contact email adres Google.
« Reactie #5 Gepost op: 2016/03/16, 21:39:05 »
Bel ze anders effe:

Google Amsterdam  
Entreprise de logiciels
Adresse : 15, Claude Debussylaan 34, 1082 MD Amsterdam, Pays-Bas
Téléphone :+31 20 504 5100

Offline jos34

  • Lid
Re: Geen contact email adres Google.
« Reactie #6 Gepost op: 2016/03/18, 18:26:49 »
Bel ze anders effe:

Google Amsterdam  
Entreprise de logiciels
Adresse : 15, Claude Debussylaan 34, 1082 MD Amsterdam, Pays-Bas
Téléphone :+31 20 504 5100

Ben niet zo goed in bellen, ik denk dat je met het USA kantoor meer kans maak, maar ik kan bijna geen Engels.
Maar goed feit al dat je moeite moet doen zegt al wel wat.

Frederik

  • Gast
Re: Geen contact email adres Google.
« Reactie #7 Gepost op: 2016/03/18, 19:13:12 »
Ik zou Google graag een vraag per email willen stellen maar vind nergens een contact email adres of formulier.
Schandalig!!

Kan gewoon in het Nederlands ;)
https://www.google.nl/intl/nl/contact/

Re: Geen contact email adres Google.
« Reactie #8 Gepost op: 2016/03/19, 01:29:15 »
Ik heb wat emailadressen gevonden onder de whois. Ik zal je een pb doen.
- I ♥ Linux -
Bij irritatie, voeg hier 'partyrabbit' toe -> https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?action=profile;area=lists;sa=ignore

Re: Geen contact email adres Google.
« Reactie #9 Gepost op: 2016/03/19, 01:32:56 »
ik denk dat je met het USA kantoor meer kans maak, maar ik kan bijna geen Engels.
Dan gebruik je toch gewoon google vertalen. Dan kunnen ze niet klagen als het slecht/onleesbaar/onduidelijk vertaald is.  :evil:
- I ♥ Linux -
Bij irritatie, voeg hier 'partyrabbit' toe -> https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?action=profile;area=lists;sa=ignore

Offline jos34

  • Lid
Re: Geen contact email adres Google.
« Reactie #10 Gepost op: 2016/03/19, 11:06:12 »
Ik heb wat emailadressen gevonden onder de whois. Ik zal je een pb doen.

Waarom niet gewoon hier? Kan de rest het ook zien!

Re: Geen contact email adres Google.
« Reactie #11 Gepost op: 2016/03/19, 11:38:33 »
Omdat ik aangegeven heb waar ik ze vandaan heb en dus iedereen ze zelf kan vinden. ;) En vooral omdat ik geen zin heb om google in mijn nek te krijgen omdat ik hun emailadressen op openbare fora zou verspreiden (je hoeft niet ingelogd te zijn om dit topic te lezen).
- I ♥ Linux -
Bij irritatie, voeg hier 'partyrabbit' toe -> https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?action=profile;area=lists;sa=ignore

Offline testcees

  • Documentatieteam
    • testcees
    • www.testcees.nl
Re: Geen contact email adres Google.
« Reactie #12 Gepost op: 2016/03/19, 13:01:13 »
als de reden van contact opnemen nu is dat je problemen hebt met het aanmaken van een account?
Waarom wil je daarover contact opnemen? Er zijn al een miljard (1.000.000.000) Gmail accounts aangemaakt zonder persoonlijke ondersteuning per e-mail.

Het “cloud” concept gaat uit van vergaande standaardisering om de kosten optimaal te drukken, daar past persoonlijk contact slecht in.
Je zal gebruik moeten maken van de bestaande kanalen (https://www.google.nl/intl/nl/contact/) voor ondersteuning. Vindt je dat niet klantvriendelijk kan je beter wegblijven bij Google en contact zoeken met een (mogelijk iets duurdere) dienstverlener die wel persoonlijke ondersteuning per e-mail biedt.
Ik heb wat emailadressen gevonden onder de whois. Ik zal je een pb doen.
Verwacht ook hier geen persoonlijke ondersteuning bij het aanmaken van een account. Deze adressen zijn uitsluitend om contact op te nemen over de dns-registratie.
whois google.com | grep @google
Klik links bovenin op Documentatie

Re: Geen contact email adres Google.
« Reactie #13 Gepost op: 2016/03/19, 14:19:02 »
En voor Abuse. De reden van de vraag is nog open omdat daar omheen geen duidelijkheid verschaft is, en de reden zou zomaar abuse kunnen zijn.
Ag ja. Info@ werkt meestal ook gewoon.

Ik begrijp TS best wel hoor. Soms loop je tegen iets aan zonder lid te zijn. Zo hebben wij eens wat gehad omtrent Hyves en toen was het ook verdomde onhandig om rechtstreeks contact te krijgen. Terwijl de wet dat in een aantal gevallen wel vereistte.
En die online formuliertjes die je overal ziet zien er ook wel leuk en "interessant" uit maar daar bouw ik toch ook niet op als er iets officieels is. Want bij hoeveel is het wel niet zo dat je niet eens een bevestinging/bewijs ontvangt wat je precies ingezonden hebt en er gemakshalve gezegd wordt niets te hebben ontvangen? Aan slechte bereikbaarheid stoor ik me ook regelmatig, dus ja dan heeft voor mij een emailadres of in elk geval rechtstreeks contact toch wel voorkeur.
- I ♥ Linux -
Bij irritatie, voeg hier 'partyrabbit' toe -> https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?action=profile;area=lists;sa=ignore

Offline Peetypeet

  • Lid
Re: Geen contact email adres Google.
« Reactie #14 Gepost op: 2016/04/08, 14:18:59 »
Je kan ook aan andere bedrijven vragen stellen of reageren onder blogpost die over Google gaan!

Re: Geen contact email adres Google.
« Reactie #15 Gepost op: 2016/04/08, 20:56:22 »
Kontakt opnemen en klagen gaat tegenwoordig via Twitter of Facebook.....
Dan reageert men binnen een uur is mijn ervaring.  =D

Re: Geen contact email adres Google.
« Reactie #16 Gepost op: 2016/04/09, 11:07:39 »
Heb ik beiden niet. Het kan toch niet zo zijn dat als ik een klacht heb dat ik dan verplicht wordt mijn privacy te moeten delen met derden-partijen?

De wet in nederland vereist een postadres. En in het kader van klantvriendelijkheid is de mogelijkheid telefoon en email toch op zijn minst op zijn plaats.
Wie dat niet biedt wil in mijn ogen moeilijk bereikbaar zijn en is daarmee een onbetrouwbare partij.
Zo ook met bedrijven die met nr-prive bellen. Wat hebben ze te verbergen dan?
En bedrijven met doorkiesvragen waar je zelden iemand aan de lijn krijgt, en als je al iemand aan de lijn krijgt is die niet van het bedrijf maar een callcentre die van toeten nog blazen weet. Is dat dan klantvriendelijke service?
Zo kan ik me ook gigantisch storen aan bedrijven die op hun website contact- of klachtmogelijkheid bieden of waar je gegevens door moet geven, maar waarvan jij geen enkel afschriftje ontvangt. En dan achteraf als er gedonder is roepen ze lekker schijnheilig "nee hoor, niets ontvangen" en zie dat dan maar eens aan te tonen.

Een goed bedrijf staat klaar voor zijn klanten. Een bedrijf wat moeilijk te bereiken is heeft een dubbele agenda.
Bedrijven die hun bereikbaarheid hinderen zijn onbeschofte bedrijven en zullen van mij ook geen respect ontvangen. (Dit staat openbaar leesbaar toch? Mooi! ^-^ )

En dit de mening van iemand die zijn visie hierover succesvol in de praktijk bewezen heeft.
« Laatst bewerkt op: 2016/04/09, 11:11:51 door partyrabbit »
- I ♥ Linux -
Bij irritatie, voeg hier 'partyrabbit' toe -> https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?action=profile;area=lists;sa=ignore