Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Virtualbox installatie  (gelezen 725 keer)

Offline Nassara

  • Lid
Virtualbox installatie
« Gepost op: 2007/07/04, 10:15:04 »
De installatie van Virtualbox met package-manager loopt vast omdat-ie op de achtergrond vraagt om een licentie te tekenen. Op het forum heb ik heel wat informatie gevonden over hoe je de vastgelopen installatie moet ongedaan maken - dat is me ook gelukt. Ik vind echter niet hoe ik Virtualbox moet installeren waarbij ik wel de licentie kan tekenen?

Offline Soul-Sing

  • Lid
Virtualbox installatie
« Reactie #1 Gepost op: 2007/07/04, 10:40:10 »
tijdens de install vraagt het prog de licentie te ondertekenen. tijdens de install met gdebi ( de install manager) het voortgangsproces actief maken, dan verschijnt vanzelf de licentie, waarbij je de tab en/of pijltjestoets  moet gebruiken geloof ik.

Offline Nassara

  • Lid
Virtualbox installatie
« Reactie #2 Gepost op: 2007/07/04, 11:18:39 »
OK, bedankt!

Offline markba

  • Lid
    • http://markbaaijens.nl/
Virtualbox installatie
« Reactie #3 Gepost op: 2007/07/04, 15:07:17 »
Citaat van: leoquant
tijdens de install vraagt het prog de licentie te ondertekenen. tijdens de install met gdebi ( de install manager) het voortgangsproces actief maken, dan verschijnt vanzelf de licentie, waarbij je de tab en/of pijltjestoets  moet gebruiken geloof ik.
Eigenlijk jammer dat de update-manager dit zelf niet doet, het extra scherm tonen. Deze vraag komt namelijk nogal vaak langs en is wat mij betreft niet nodig. Zal eens kijken of er een bugreport in Launchpad staat.