Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: afspelen van filmpjes op facebook met ubuntu 14.04 64bit  (gelezen 3065 keer)

Offline jvecht

  • Lid
    • Just Vecht
Re: afspelen van filmpjes op facebook met ubuntu 14.04 64bit
« Reactie #50 Gepost op: 2015/03/09, 12:36:17 »
Waarom quote je jezelf Just?  ;) :D

En als we er zo niet uitkomen vind ik een herinstallatie niet eens zo gek, want stel dat er iets anders aan de hand is waardoor dit probleem is ontstaan?
En een herinstallatie is met een kwartiertje gebeurt; daarna nog wat aanpassingen en je draait met een uurtje of 2 weer vrolijk verder.

Ja, dat zag ik ook voorbijflitsen. Ik had nog wat aangepast en vast iets verkeerd gedaan.

Ik ben het wel met je eens met die herinstallatie, maar de acties uit de link in de post van jolo kosten haast geen tijd. Dan doe je dat toch ff eerst? Bovendien krijg ik bij herinstallaties een beetje last van mijn trauma's uit de W***** tijd :D
GIMP bundel 2018  38 cursussen met mooi oefenmateriaal. Lekker lezen of er wat van opsteken!
  Boekje "Werken met Xubuntu" 5000+ downloads!
     Het Helpmij Magazine Mei 2021

Offline chille

  • Lid
Re: afspelen van filmpjes op facebook met ubuntu 14.04 64bit
« Reactie #51 Gepost op: 2015/03/09, 12:45:08 »
Hé mensen het is mij gelukt om filmpjes van de kleinzoon te zien op facebook zalig.
Wat ik gedaan heb is pepperflash verwijderd via Synaptic pakketbeheer en terug geinstalleerd via het software center
Ik moet wel naar facebook en Youtube via cromium om ze te bekijken want via de short-cut lukt het niet maar dat vind ik niet zo erg het voornaamste is dat ik ze kan bekijken.
Bedankt voor de hulp die ik mocht ontvangen van jullie allemaal

met de short-cuts dat zoek ik zelf nog wel verder uit of iemand moest nog een idee hebben?