Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Bluetooth,wel van pc naar telefoon,maar niet andersom!  (gelezen 1671 keer)

Bluetooth,wel van pc naar telefoon,maar niet andersom!
« Gepost op: 2011/07/11, 16:02:05 »
Bestand verzonden naar telefoon,wordt keurig vermeld dat er een bestand verzonden wil worden en wordt ook ontvangen.Maar als je van telefoon(Samsung Jet S 8000)naar pc wil,ziet de telefoon wel de pc,probeert ook de foto in dit geval te verzenden(krijg dus een progressbar te zien),duurt een tijd en dat zegt hij :verzenden mislukt.Ik heb in Synaptic nog een aantal dingen die nog niet er waren,geinstalleerd,maar zonder gevolg....

(En dit alleen maar omdat ik het usbsnoertje kwijt ben,en nergens kan kopen.Althans niet bij mediamarkt)
« Laatst bewerkt op: 2011/07/11, 16:03:37 door Lowlands »
Doe rustig aan,ben ik ook de hele dag druk mee.

Re: Bluetooth,wel van pc naar telefoon,maar niet andersom!
« Reactie #1 Gepost op: 2011/07/11, 19:30:24 »
Ja,en wat moet ik daar mee?Een USB kabeltje voor de Samsung Jet staat er niet bij!Wel voor de micro usb an de telefoonkant,maar mijn Samsung heeft dat nog niet,alleen maar de Samsung micro USB.Volgens mij zit die er tegenwoordig niet meer in,maar een echte micro usb...
Bovendien moet ik dan weer verzendkosten betalen,en dan is zo'n Blauwe Tand goedkoper.Kostte maar 10 €.Bovendien heb je die dan meteen...
Doe rustig aan,ben ik ook de hele dag druk mee.

Re: Bluetooth,wel van pc naar telefoon,maar niet andersom!
« Reactie #2 Gepost op: 2011/07/11, 19:41:21 »
http://www.smartphoneshop.nl/accessoire/72039/5119/category-4204/samsung-jet-s8000.html

Tja, met dat streven kun je vanaf nu alle "Help Ubuntu installeert niet"-vragen beantwoorden met "Dan installeer je maar Windows"...


De apparaten zijn gepaird en zo? Je accepteert op je telefoon ook de bestandsoverdracht?
 

Re: Bluetooth,wel van pc naar telefoon,maar niet andersom!
« Reactie #3 Gepost op: 2011/07/12, 09:58:08 »
Ja hoor!Staat er allemaal,anders kon ik toch ook geen bestand naar de pc krijgen?



Edit:Laat maar,overal gezocht naar het kabeltje,behalve aan de achterkant van mijn pc,in 1 van de vele USB poorten! =D
       Dus ik heb hem weer! :) Maar toch bedankt.Al is de oorspronkelijke vraag nog niet beantwoord.
« Laatst bewerkt op: 2011/07/12, 10:52:36 door Lowlands »
Doe rustig aan,ben ik ook de hele dag druk mee.

Re: Bluetooth,wel van pc naar telefoon,maar niet andersom!
« Reactie #4 Gepost op: 2011/07/12, 11:17:48 »
Nee,geen sorry.Hij staat er bij!Alleen die Belkin is aan de dure kant.Ik heb net zo eentje van Sitecom,en die kostte me maar 7 €.Alleen natuurlijk niet het stekkertje voor mijn telefoon er bij(zaten meerdere stekkertjes bij!)
Doe rustig aan,ben ik ook de hele dag druk mee.