Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Mijn film is onvindbaar?  (gelezen 957 keer)

Offline Dump

  • Lid
Mijn film is onvindbaar?
« Gepost op: 2008/03/10, 21:52:34 »
Hoi allen.
Ik heb voor het eerst met openFTD en HellaNZB een film gedownload. Kwam netjes binnen en in hellanzb heb ik aangevinkt --- smartpar activeren --- waarbij ik er vanuit ging dat na het downloaden gelijk begonnen werd met rarren en parren. Ook heb ik bij --- voorkeuren --- de map --- downloads (zelfgemaakt) aangevinkt alwaar de download ingezet moest worden. Na thuiskomst gauw gekeken in de map --- downloads --- maar daar stond niets. Na veel zoeken, ik ben nog kersvers, kwam ik dit tegen
--- http://img399.imageshack.us/my.php?image=schermafdruk7gw7.png ---
Hij is er dus wel maar waar is die map te openen. De naam --- Dump --- staat denk ik voor mijn computernaam. Zo te zien staat hij dus netjes in de hellanzb map. Maar hoe kom ik bij die map terecht?
Ik zit nu al een uur te zoeken maar kom er niet uit. brrrrrrr.
Doei, Dump.
Ik was een newbie maar blijf een leek. Sorry.

Mijn film is onvindbaar?
« Reactie #1 Gepost op: 2008/03/10, 22:18:29 »
als je in ed bestandsbladeraar op ctrl + h drukt worden de verborgen bestanden en mappen zichtbaar. Een bestand of map die een naam heeft doe begint met een punt is verborgen.

Mijn film is onvindbaar?
« Reactie #2 Gepost op: 2008/03/10, 22:49:35 »
is jouw film soms door ene wilders gemaakt? van die film vraag ik me af of ie wel bestaat :P

Offline Dump

  • Lid
Mijn film is onvindbaar?
« Reactie #3 Gepost op: 2008/03/10, 22:59:50 »
Hoi Geurt.
Deze film The Mist zal, na het bekijken, minder zichtbaar effect hebben dan de film van geert die nog niet eens is vertoond. Laat staan als die film er wel komt. Jij mag kiezen naar welke film je wilt kijken.
Hallo Vintendo. Was alles maar zo makkelijk. Heb ik daar nou zo lang voor moeten zoeken.
Bedankt heren voor uw antwoord.
Doei, Dump.
Ik was een newbie maar blijf een leek. Sorry.

Mijn film is onvindbaar?
« Reactie #4 Gepost op: 2008/03/11, 13:41:34 »
Citaat van: Dump
Hoi Geurt.
Deze film The Mist zal, na het bekijken, minder zichtbaar effect hebben dan de film van geert die nog niet eens is vertoond. Laat staan als die film er wel komt. Jij mag kiezen naar welke film je wilt kijken.
Hallo Vintendo. Was alles maar zo makkelijk. Heb ik daar nou zo lang voor moeten zoeken.
Bedankt heren voor uw antwoord.
Doei, Dump.
de film van wilders intresseert me niet... deze film misschjien wel :)

Offline Dump

  • Lid
Mijn film is onvindbaar?
« Reactie #5 Gepost op: 2008/03/11, 18:47:42 »
Mooi, dan zitten we op hetzelfde spoor.
Doei, Dump.
Ik was een newbie maar blijf een leek. Sorry.