Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [opgelost] netbook standby netvoeding / accu  (gelezen 731 keer)

Offline dnabbor

  • Lid
[opgelost] netbook standby netvoeding / accu
« Gepost op: 2010/04/07, 19:58:06 »
Hallo allemaal, ik zit met het volgende:

Ik zit met mijn netbook op de bank met aangesloten netvoeding.
Dan neem ik mijn netbook even ergens anders mee naar toe en trek de netvoeding eruit.
Vervolgens gaat hij meteen op pauzestand, waarom is dit en hoe kan ik dit voorkomen?

Heel vervelend om elke keer als je even het snoer eruit haalt om weer op je touchpad te moeten schuiven en je wachtwoord in te voeren.  In energie beheer staat screensaver uitgeschakeld, en scherm op zwart op nooit.
« Laatst bewerkt op: 2010/04/07, 21:29:33 door dnabbor »
Acer One D150

Re: netbook standby netvoeding / accu
« Reactie #1 Gepost op: 2010/04/07, 19:59:05 »
Systeem -> Voorkeuren -> Energiebeheer. Aldaar zijn dergelijke instellingen aan te geven, volgens mij. Iets van "Wanneer accu wordt afgekoppeld". Ik kan dit echter niet zien, want ik heb geen klapdoos.

Offline dnabbor

  • Lid
Re: netbook standby netvoeding / accu
« Reactie #2 Gepost op: 2010/04/07, 20:24:36 »
Systeem -> Voorkeuren -> Energiebeheer. Aldaar zijn dergelijke instellingen aan te geven, volgens mij. Iets van "Wanneer accu wordt afgekoppeld". Ik kan dit echter niet zien, want ik heb geen klapdoos.
Helaas zoiets staat daar niet tussen:
Acer One D150

Offline dnabbor

  • Lid
Re: [opgelost denk ik] netbook standby netvoeding / accu
« Reactie #3 Gepost op: 2010/04/07, 21:33:04 »
Nou ik denk dat ik het voor elkaar heb, ik heb alles opnieuw aan en uitgevinkt en opnieuw gereboot en
nu dimt alleen nog maar het scherm na het verwijderen van de netvoeding.

Wel maak ik me zorgen om de fan die ik nu ineens hoor blazen. Die heb ik nog nooit eerder zo duidelijk gehoord ???

Acer One D150