Interactief > Etalage

Laat hier je eigen website zien...

(1/30) > >>

emiel1976:
Ik heb net een mail ontvangen van Cononical.
Ik heb een tijdje terug een mail gestuurd met de vraag of ik de naam xubuntu-info.nl mocht gebruiken.
Nu ging ik er vanuit dat het niet mocht en had ik ondertussen de naam aangepast en ik had niet meer verwacht dat ik een mail zou krijgen.
Ik heb nu wel toestemming gekregen met een aantal dingen waar ik mij aan moet houden, zoals het volgende.

Ik mag er geen geld aan verdienen.
Ik moet de site zo maken dat het niet op de orginele site lijkt en dat het opvalt dat het geen Cononical site is.
Ik moet op de site uitleggen dat het geen site is van Cononical.
Ik moet de domein naam over dragen binnen 30 dagen indien ze er om vragen.
De site moet aan een aantal regels voldoen en die ga ik morgen door lezen.

Ik moet dus nog een aantal dingen aanpassen op mijn site kwa uiterlijk en ik moet nog wat andere teksten toevoegen.
Dit gooit mijn opzet een beetje door de war maar dat maakt niet uit want ik ben blij dat ik de naam mag gebruiken en het geeft mij wat extra mogelijkheden ondanks dat er ook wat beperkingen zijn.

Ofwel ik ben zeer blij en ik ga nu meteen de domein naam registreren.



elendil:
Gefeliciteerd Emiel!!!

emiel1976:
Dankje elendil.

Ik ben nu aan het invertariseren wat ik waar ga zetten omdat ik nu xubuntu-info.nl volledig Xubuntu ga maken en daardoor moeten er een aantal dingen verplaatst worden.
Zo ga ik alles wat niet uit de doos op Xubuntu zit op xub-info.nl zetten en daar komt ook extra info en andere programma's te staan wat je allemaal in Linux kunt doen.

Tevens ben ik aan het doorspitten wat ik allemaal moet vermelden op mijn site en waar ik op moet letten om geen problemen met Cononical te krijgen.

Het is nu een hoop werk maar ik heb er zin in en het zal dus even duren voor ik iets aan gepast heb en alles is zoals ik het wil maar nu heb ik het gevoel dat het beter in elkaar zit dan mijn eerste opzet.
Hopelijk word het overzichtelijker en kan ik alles sneller online zetten.

erik1984:

--- Citaat van: femke98 op 2011/07/08, 16:41:52 ---Gefeliciteerd met je naam.Ik neem aan dat je hem nu al geregistreerd hebt, aangezien je het hier vertelde dat je dat ging doen.
Je weet namelijk maar nooit, er zal juist een gek zijn die het leest en gauw de naam voor je neus wegkaapt.
(ja, ik weet het, misschien vergezocht, maar ze hebt ze erbij hoor!)

--- Einde van citaat ---

Zo te zien aan de Whois van sidn.nl heeft ie m geregistreerd.

Tom:
Oude ( wanda´s blogje) Google site foetsie. :'(
Mint foetsie.  O0
Daar ik Mint Katya die weliswaar stabiel liep maar toch een voor mij onoplosbaar probleem had en na vier dagen zoeken niet op te lossen was weggedaan heb, ben ik nu volledig over op Xubuntu.
En heb dus een volledig nieuwe stek gemaakt  voor alleen Xubuntu ,alhoewel veel ook voor Mint en Ubuntu geldt aangezien ze de zelfde motor hebben.
Nieuwe ( wanda´s google blogje) Google site in aanbouw. :D
https://sites.google.com/site/wandasblogxubuntu/home  hartstikke simpel.
https://sites.google.com/site/wandasblogxubuntu/2-desktop-intel-nvidia-test-machine-xubuntu
Is wel nog niet helemaal af.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie