Interactief > Algemeen

Chat GPT

(1/2) > >>

jabuca:
Hallo allemaal. Vorige week ben ik bezig geweest met  Chat GPT , aanmelden, wachtwoord etc. Weet iemand hoe  ik dit kan  instellen in het Nederlands?
Met vriendelijke groet,
jabuca

asilnevs:
Wat wil je eigenlijk in het nederlands instellen?
Je kunt daar gewoon in het nederlands vragen stellen waarna er nederlandse antwoorden verschijnen.

jabuca:
Bedankt asilnevs, dat was mij niet bekend.

erik1984:
Prima model hoor dat ChatGPT ;)


--- Citaat ---Is Linux een goed besturingssysteem?

--- Einde van citaat ---


--- Citaat ---Linux is een populaire keuze voor veel mensen als besturingssysteem vanwege zijn veelzijdigheid en flexibiliteit. Het is een open-source besturingssysteem, wat betekent dat de broncode gratis beschikbaar is voor iedereen om te bekijken, aan te passen en te verbeteren. Dit leidt vaak tot een actieve gemeenschap van ontwikkelaars die regelmatig updates en verbeteringen toevoegen. Linux is ook stabiel, veilig en heeft een grote hoeveelheid gratis software beschikbaar.

Linux kan echter ook moeilijk zijn voor beginners om te leren en te gebruiken, vooral als ze gewend zijn aan andere besturingssystemen zoals Windows of MacOS. Bovendien zijn sommige specifieke software of hardware die alleen met Windows of MacOS werkt, niet altijd beschikbaar voor Linux.

Over het algemeen is Linux een uitstekende keuze voor veel gebruikers, afhankelijk van hun specifieke behoeften en vaardigheden.

--- Einde van citaat ---

maasnet:

--- Citaat van: jabuca op 2023/01/25, 10:22:09 ---Hallo allemaal. Vorige week ben ik bezig geweest met  Chat GPT , aanmelden, wachtwoord etc. Weet iemand hoe  ik dit kan  instellen in het Nederlands?
Met vriendelijke groet,
jabuca

--- Einde van citaat ---

Je hebt niet helemaal ongelijk hoor. In princie kom je binnen in Chat GPT in het "Engels¨.
Vervolgens klik je op knop ¨Nederlands communiceren¨

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie