Interactief > Testforum

Heeft iemand Focal Fossa fysiek geïnstalleerd?

<< < (2/4) > >>

Ronaldus:
Ik heb inmiddels (sinds twee dagen) op twee laptops Xubuntu 20.04 geïnstalleerd. Niet tegen problemen aangelopen. (zie schermprint)

Alleen een ander icon thema erop gezet (Obsidian-Aqua), gewoon via synaptic. Ik vond die vaalgele map-icoontjes verschrikkelijk. Ben er dik tevreden over. Het dock links is een tweede taakbalk die intelligent verbergt als er een venster op komt.

Heb ook Mate nog geprobeerd. Mis daar echter de categorie-icoontjes in het menu. (Ik twijfel altijd tussen Mate en Xubuntu.)

Tom:

--- Citaat van: Ronaldus op 2020/04/11, 16:02:49 ---Ik heb inmiddels (sinds twee dagen) op twee laptops Xubuntu 20.04 geïnstalleerd. Niet tegen problemen aangelopen. (zie schermprint)

Alleen een ander icon thema erop gezet (Obsidian-Aqua), gewoon via synaptic. Ik vond die vaalgele map-icoontjes verschrikkelijk.


--- Einde van citaat ---

Ja wat dat betreft vond ik Xubuntu altijd lelijk ,maar hij werkt goed daar gaat het mij om schoonheid is bijzaak !.  :P

bart85:
Ik heb de stap gewaagd. Hij staat erop en t werkt goed.

nahjo:
Hǝq ʇoʇ nn ʇoǝ ooʞ ƃǝǝn dɹoq1ǝɯǝn ɯǝʇ Xnqnnʇı ᄅ0.0ㄣ (ın ᴧıɹʇnɐ1qox). Mɐɔɥʇ od ɥǝʇ ɯoɯǝnʇ pɐʇ pǝ ndƃɹɐpǝ d11ɐɐʇs ʞɐn ʌınpǝn ʌooɹ ɯıƪn 'ʍǝɹʞ' sʎsʇǝǝɯ.

Curly:
@ronaldus, welk icons theme gebruik jij, ziet eruit als elementary, maar is toch net even anders

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie