Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Sony Ericcson Xperia X1 synchroniseren met Ubuntu  (gelezen 428 keer)

Offline Falcon22

  • Lid
Sony Ericcson Xperia X1 synchroniseren met Ubuntu
« Gepost op: 2010/07/17, 16:36:43 »
Hallo,

Ik heb een SE Xperia X1 die ik wil syncen met Ubuntu. In deze mob zit ook een opslagkaartje van 4 GB. Als ik hem aansluit met USB dan gebeurt het volgende. Hij herkend het opslagkaartje en daar kan ik dan ook moeiteloos bestanden mee uitwisselen. Echter de mob zelf herkend die niet als opslagmedium en hier kan ik dan ook niets mee uitwisselen.

Ik wil eigenlijk al mijn telefoonnummers ergens opslaan, heb hiervoor ook al de volgende prog's geprobeert: Wamma en Multisync. Maar beiden leiden nergens toe aangezien het configureren van de verbinding niet lukte. Bij Wamma vroeg die op een gegeven moment om een device name for accessibility, waar ik opgeef /dev/dsb. Vervolgens kreeg ik een melding dat ik niet de rechten heb om dit device te openen. Ook het runnen van Wamma als root maakt hierbij geen verschil.

Heeft iemand een idee hoe ik mijn mob goed kan laten verbinden zodat er goede synchronisatie kan plaats vinden?