Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [opgelost]Mappen bniet te openen  (gelezen 580 keer)

[opgelost]Mappen bniet te openen
« Gepost op: 2011/04/01, 23:58:34 »
[ Opgelost ]  Ik heb een probleem met het openen van mappen.
Het openingsscherm verschijnt normaal. In de bovenste werkbalk staan links de volgende tekst.
Toepassingen,Locaties en Systeem.  

Met de aanwijzer geklikt op Locaties.  Er ontrolt een menu met de volgend tekst:  Persoonlijke map, Bureaublad,Documenten,Muziek,Afbeelding en, Video's,en Downloads.¨    Scheidingslijn.            

Onder de scheidingslijn “Computer “   Scheidingslijn      Onder de scheidingslijn “Netwerk en Verbinden met Server”        Onder de scheidingslijn”Bestanden zoeken en Recente Documenten.

Nu kan ik op de mappen “Persoonlijke mappen, Bureaublad,Documenten, Muziek enzovoort “  met de aanwijzer klikken en dan gebeurd er niets.

Met de aanwijzer op “Computer “ klikken en er komt een reactie. Nieuw scherm met de bovengenoemde niet reagerende mappen en dan kan ik ze openen.

Wat is er gebeurd of wat heb ik fout gedaan dat dit thans gebeurd.  Dit is pas 14 dagen.
Gebruik Ubuntun 10*10.

Dank en groet  Wim Witteman.      
« Laatst bewerkt op: 2011/04/03, 18:04:30 door w.witteman »

Offline petervs

  • Lid
Re: Mappen bniet te openen
« Reactie #1 Gepost op: 2011/04/02, 10:43:12 »
Klik rechts op het bureaublad en voeg een map toe.
Rechtermuisklik op map en kies voor: Met andere toepassing openen. Kies dan uit de opties die tevoorschijn komen: Map openen.
Zorg dat er een vinkje staat bij: deze toepassing onthouden voor bestanden van type 'map'. Klik dan op openen.
Nu zou het weer goed moeten werken.
Ubuntu MATE 16.04