Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: ubuntu 10.10 / FF9 / blokkeert op menu en rechterklik  (gelezen 746 keer)

Offline Terces

  • Lid
ubuntu 10.10 / FF9 / blokkeert op menu en rechterklik
« Gepost op: 2011/12/23, 17:47:29 »
elke keer als ik rechtermuisklik gebruik of ik een menu-item aanklik wordt het scherm grijs.. (blokkeert FF eventjes gedurende 5-10sec) daarna gaat het weer gewoon verder en geeft het mij effectief het rechtermuisklikmenu of het menu dat ik wou openen

wil ik daarop een item aanklikken gebeurt dit opnieuw

ook bij bijvoorbeeld het selecteren en copy/pasten met Rm-klik is dit hetzelfde fenomeen

ik heb al heel wat rond gezocht maar nog geen oplossing gevonden.. alle hulp is dus welkom :)

Offline Wout55

  • Lid
Re: ubuntu 10.10 / FF9 / blokkeert op menu en rechterklik
« Reactie #1 Gepost op: 2011/12/24, 11:44:15 »
elke keer als ik rechtermuisklik gebruik of ik een menu-item aanklik wordt het scherm grijs.. (blokkeert FF eventjes gedurende 5-10sec) daarna gaat het weer gewoon verder en geeft het mij effectief het rechtermuisklikmenu of het menu dat ik wou openen

wil ik daarop een item aanklikken gebeurt dit opnieuw

ook bij bijvoorbeeld het selecteren en copy/pasten met Rm-klik is dit hetzelfde fenomeen

ik heb al heel wat rond gezocht maar nog geen oplossing gevonden.. alle hulp is dus welkom :)

Ik heb even mijn oude 10.10 heropgestart (onder systeem onder Ubuntu zegt hij: 11.04, maar in de terminal is het toch echt 10.10 heb ook nooit een upgrade gedaan, maar dit terzijde) en FF geupgraded naar 9.0 maar bij mij werkt de rechtermuisknop naar behoren. Ook in de bugslist van mozilla kan ik er niets over vinden. Opnieuw installeren wellicht?