Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Hoe installeer ik pocketdivx encoder standaard onder Wine?  (gelezen 515 keer)

Hoe installeer ik pocketdivx encoder standaard onder Wine?
« Gepost op: 2008/07/03, 19:52:59 »
Heren
Ik heb een favo-progje dat ik gebruik om mijn binnengeslurpte films om te coderen naar mijn HTC en lekker te bekijken. Het heet dus pocketdivx encoder. Ik wil dit onder mijn Toepassingen->Wine->Programma's kunnen benaderen, maar het verschijnt daar maar niet, hoewel ik wel dat progje heb neergezet in de map onder wine->drive_c->Programma bestanden. Ik doe dus nog iets niet goed, maar wat ?? Ik kan wel uninstallen onder Wine, maar Install-optie zie ik nie ....

Wie heeft wat tips voor een prutsert? (die geen N00b meer wil zijn)
What's in a name....
AMD Zambezi FX6100, 16 Gb intern, Nvidia GTX650 TI, SSD Samsung 830, SSD Liteon 160 Gb. 1 HDD 500 Gb

Hoe installeer ik pocketdivx encoder standaard onder Wine?
« Reactie #1 Gepost op: 2008/07/03, 23:09:11 »
Als je rechts klikt op een *.exe bestand opent zich een menu, nu kan je Openen met "Wine Windows Programmalader" aan klikken, de rest gaat vanzelf. Het maakt opzich niet uit waar het bestand staat.
Bedoel je dit?

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Hoe installeer ik pocketdivx encoder standaard onder Wine?
« Reactie #2 Gepost op: 2008/07/04, 20:05:21 »
@Gijsbert: oke, dat weet ik, ik kan het proggie ook gewoon via dubbelklikken openen, dan werkt het ook. Ik ben alleen zo'n purist die wil leren hoe je dat proggie ook gewoon via Toepassingen->Wine->ProgrammaĹ› kunt benaderen. Ik ben er niet achter hoe ik dat voor elkaar krijg......
What's in a name....
AMD Zambezi FX6100, 16 Gb intern, Nvidia GTX650 TI, SSD Samsung 830, SSD Liteon 160 Gb. 1 HDD 500 Gb