Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ubuntu in Tron Legacy.  (gelezen 565 keer)

Ubuntu in Tron Legacy.
« Gepost op: 2013/11/18, 21:29:03 »
http://news.softpedia.com/news/Ubuntu-Used-in-TRON-Legacy-for-Hacking-Purposes-401249.shtml
Was me wel opgevallen dat er Linux gebruikt werd,maar het is dus Ubuntu  ^-^
Kubuntu 20.04

Re: Ubuntu in Tron Legacy.
« Reactie #1 Gepost op: 2013/11/19, 12:12:52 »
Toch is het leuk en een teken aan de wand.

Meer en meer zie je Linux / Ubuntu overal verschijnen en ook heel opvallend bijna altijd een apple computer in series, docu's of films.

Microsoft is overal aan het terug lopen en dit verval is in werking getreden met het verlaten van windows xp.

Alleen maar beter dat ze het monopolie kwijtraken, concurrentie is altijd goed voor de consument.  8-)
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Microsoft geeft je een raam, Linux geeft je een heel huis :D

Re: Ubuntu in Tron Legacy.
« Reactie #2 Gepost op: 2013/11/19, 12:37:39 »
@Gandyman: Dat hangt er maar vanaf waar je oog op valt. Ik heb ook diverse films/series gezien waar men een Nokia Lumia of Microsoft Surface gebruikte. Op WPCentral staan er ook aardig wat posts waarin dat bevestigd wordt.

Ik zou dus eerder stellen: het is niet zo dat je steeds minder MS-spul in films/series ziet, maar het is wel zo dat Linux/Apple steeds vaker voorkomen in films/series en dat is inderdaad duidelijk merkbaar :)

Offline niekn

  • Lid
    • omega-xis
Re: Ubuntu in Tron Legacy.
« Reactie #3 Gepost op: 2013/11/19, 12:46:06 »
ik vind het bij dokter tinus altijd zo knap dat de assistente voor de reclame windows xp gebruikten na de reclame windows 7 =D  =D
dat is een snelle migratie!!

Re: Ubuntu in Tron Legacy.
« Reactie #4 Gepost op: 2013/11/19, 15:08:03 »
Dat van dokter Tinus weet ik niet,want daar kijk ik nooit naar.Maar dat is idd een snelle migratie dan  =D
Hopelijk draait ze de volgende keer Ubuntu,zowel voor als na de reclame. ;)
Kubuntu 20.04