Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: padge  (gelezen 2214 keer)

padge
« Gepost op: 2012/12/02, 15:41:39 »
he mensen zou graag wat willen vragen. ik ga  bezig met het bouwen van een nieuwe game computer want naar weer eens teleur gesteld door microsoft met de 360 ben ik het zat maae nu zou ik graag weten hoe spellen padget met vriendelijke groet gradus

Re: padge
« Reactie #1 Gepost op: 2012/12/02, 20:13:12 »
Ik snap niet heel veel van je vraag... zou je het wat duidelijker kunnen formuleren?

Re: padge
« Reactie #2 Gepost op: 2012/12/03, 14:57:43 »
Hij bedoelt patch - patchen - gepatched, denk ik.
Meer weten over Ubuntu? Bezoek mijn site dan eens:
Simpelbuntu


Re: padge
« Reactie #3 Gepost op: 2012/12/03, 20:17:32 »
Dat is illegaal en mogen we dus niet mee helpen.

Re: padge
« Reactie #4 Gepost op: 2012/12/03, 21:52:58 »
Dat is illegaal en mogen we dus niet mee helpen.
???
Sinds wanneer is een patch illegaal? Volgens mij ben je in verwarring met een crack, een patch is niets anders dan een update voor een stukje software. :) Maar ik moet je teleurstellen TS, iets dergelijks als patches kennen we in Linux niet. Alle updates worden uitgevoerd via één centraal programma, het updatebeheer. 

Re: padge
« Reactie #5 Gepost op: 2012/12/03, 22:55:25 »
Dat is illegaal en mogen we dus niet mee helpen.
???
Sinds wanneer is een patch illegaal? Volgens mij ben je in verwarring met een crack, een patch is niets anders dan een update voor een stukje software. :) Maar ik moet je teleurstellen TS, iets dergelijks als patches kennen we in Linux niet. Alle updates worden uitgevoerd via één centraal programma, het updatebeheer. 

Een XBOX 360-game patchen is illegaal en dat is waar de TS het over heeft... niet over Linux.

En zelfs al zou je een game in Linux patchen dan is het grijs gebied en ik meen me te herinneren van andere topics dat we ook in geval van een grijs gebied geen hulp mogen bieden.

Re: padge
« Reactie #6 Gepost op: 2012/12/03, 23:02:14 »
Ik denk dat we beter kunnen wachten op een wat duidelijkere formulering van de vraag van gradus.k. Nu ontstaan er allerlei misverstanden heb ik zo het idee :)
It ain't me, it ain't me, I ain't no fortunate one, no.

Re: padge
« Reactie #7 Gepost op: 2012/12/03, 23:09:42 »
Dat is illegaal en mogen we dus niet mee helpen.
???
Sinds wanneer is een patch illegaal? Volgens mij ben je in verwarring met een crack, een patch is niets anders dan een update voor een stukje software. :) Maar ik moet je teleurstellen TS, iets dergelijks als patches kennen we in Linux niet. Alle updates worden uitgevoerd via één centraal programma, het updatebeheer. 

Een XBOX 360-game patchen is illegaal en dat is waar de TS het over heeft... niet over Linux.

En zelfs al zou je een game in Linux patchen dan is het grijs gebied en ik meen me te herinneren van andere topics dat we ook in geval van een grijs gebied geen hulp mogen bieden.
Hoort dit topic dan überhaupt wel op dit forum thuis? Maar goed, laten we inderdaad maar wachten op een reactie terug...

Re: padge
« Reactie #8 Gepost op: 2012/12/05, 10:37:28 »
het is een beetje warrig weet ik maar het gaat niet om 360 games want die is gecrashed
maar voor een nieuwe computer want ik wil geen microsoft waren hebben
maar bedankt voor jul;lie moeite om het te lezen

Re: padge
« Reactie #9 Gepost op: 2012/12/05, 13:36:57 »
het is een beetje warrig weet ik maar het gaat niet om 360 games want die is gecrashed
maar voor een nieuwe computer want ik wil geen microsoft waren hebben
maar bedankt voor jul;lie moeite om het te lezen
Ben je nu dan geholpen met het antwoord wat ik eerder al gaf? Zo ja en heb je verder geen vragen meer, markeer dan je topic even als [opgelost]  :)

Re: padge
« Reactie #10 Gepost op: 2012/12/15, 11:34:48 »
[opgelost]
he mensen zou graag wat willen vragen. ik ga  bezig met het bouwen van een nieuwe game computer want naar weer eens teleur gesteld door microsoft met de 360 ben ik het zat maae nu zou ik graag weten hoe spellen padget met vriendelijke groet gradus
[/quote]

Re: padge opgelost
« Reactie #11 Gepost op: 2012/12/15, 11:50:00 »
he mensen zou graag wat willen vragen. ik ga  bezig met het bouwen van een nieuwe game computer want naar weer eens teleur gesteld door microsoft met de 360 ben ik het zat maae nu zou ik graag weten hoe spellen padget met vriendelijke groet gradus