Interactief > Algemeen

Wat moet je daar nou van denken?

<< < (2/5) > >>

rico70:
Ik heb de OpenShot PPA. OpenShot heeft geen root rechten, net geprobeerd

MKe:
Maar wel op het moment dat je het installeerde.

ed-kroket:
Er vallen mij een aantal zaken op aan die website flatkill.org:

1) Geen enkele referentie naar welke site dan ook behalve naar 3 pagina's die de CVE foutmeldingen moeten beschrijven (2x 2017 / 1x 2018) die deze hele verhaal ook onderschrijven met dezelfde bevindingen
2) Er staat nergens wie of wat deze site gemaakt heeft (credentials)
3) Er is op geen enkele wijze contact op te nemen met de maker(s) van de site
4) Het is een op een wat populistische manier geschreven alsof de maker(s) alle wijsheid in pacht hebben
5) Tot nu toe heeft allen de website omgubuntu.co.uk deze hele "verhaal" opgepakt, verder niemand. Bericht stamt uit 2018...
6) De hele website stamt uit 2018 en voor het laatst bijgewerkt in 2020 en is verder tot nu toe niet bijgewerkt



--- Citaat van: Rik123 op 2021/04/14, 19:17:03 ---Fake, hoax, of gewoon een trol die dit schreef .. dat is het eerste wat ik denk..   :)

--- Einde van citaat ---
Inderdaad! Mijn idee ook!

ed-kroket:

--- Citaat van: rico70 op 2021/04/15, 13:16:12 ---Ik heb de OpenShot PPA. OpenShot heeft geen root rechten, net geprobeerd

--- Einde van citaat ---

Hoe heb je dit gecontroleerd? Goed om te weten ook voor andere OpenShot gebruikers.

ed-kroket:

--- Citaat van: MKe op 2021/04/15, 13:24:55 ---Maar wel op het moment dat je het installeerde.

--- Einde van citaat ---

De installatie procedure van Linux vereist eenmaal root-access omdat programma's ook delen van programmatuur wegschrijven op plekken/mappen/folders waar jij als normale gebruiker geen rechten en toegang toe hebt.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie