Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Keytone files 2 Impress converteren  (gelezen 1331 keer)

Keytone files 2 Impress converteren
« Gepost op: 2023/10/26, 15:30:13 »
LS,

Ik heb een Keytone.key presentie via een Macbook opgeslagen als pptx.

Als ik die file dan open met LO Impress, dan meld Impress dat er fouten in de file zit. Impress meldt ook dat de file gerepareerd wordt.
Echter gaat dan fout.

Is er een open-source programma om de file te repareren?

Ook dezelfde.key file als ppt opgeslagen.Die  file wordt wel geopend door Impress.
Maar de music.mp4 files staan niet op de goede plekje in de file, ze staan allemaal achter de presentatie.

SPW


Spidey-Westland
Release:   22.04 Codename:   jammy

Offline vanadium

  • Lid
Re: Keytone files 2 Impress converteren
« Reactie #1 Gepost op: 2023/10/28, 09:34:19 »
Dat kan een bug zijn in LibreOffice pptx import, of een fout in Keystone pptx export.

Probeer de keystone.key presentatie eens op te slaan als ppt, het oude Powerpoint formaat. Wellicht zal LO dat wel (grotendeels) correct kunnen openen.

Dat er, vooral bij meer complexe presentaties, artefacten zijn, is normaal: verschillende programma' s hebben niet alleen hun eigen bestandsformaat, ze implementeren mogelijkheden soms op fundamenteel verschillende wijze. Het is daarom niet altijd mogelijk een vreemd bestandsformaat voor de volle 100% te converteren.

Offline peer

  • Lid
Re: Keytone files 2 Impress converteren
« Reactie #2 Gepost op: 2023/10/28, 12:05:44 »
LS,

Ik heb een Keytone.key presentie via een Macbook opgeslagen als pptx.


Ook dezelfde.key file als ppt opgeslagen.Die  file wordt wel geopend door Impress.
Maar de music.mp4 files staan niet op de goede plekje in de file, ze staan allemaal achter de presentatie.

SPW
Ik denk dat je er niet aan ontkomt om handmatig de mp4's op de juiste plaats te zetten