Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Community Summit  (gelezen 2345 keer)

Community Summit
« Gepost op: 2005/12/23, 12:38:29 »
Volgend jaar in de zomer organiseert Canonical waarschijnlijk een bijeenkomst voor alle leden van de community die willen komen. Nederland is een van de kandidaten als lokatie, en uiteraard wil ik graag dat Nederland de definitieve lokatie wordt. Het helpt om een voorstel te hebben voor een lokatie, dus hierbij HULP GEVRAAGD!!

Wat is er nodig:
Een lokatie in de randstad met goedkope slaapaccomodatie (denk jongerenhotel of studentenvoorziening) voor ongeveer 100-200 personen met ook zalen voor 2 tot 4 paralelle sessies. 3 a 4 dagen in de zomer (juli/augustus).

Wie kent er een dergelijke lokatie, meld het hier zodat we het hele spul naar Nederland kunnen halen :)

`GooZ

  • Gast
Community Summit
« Reactie #1 Gepost op: 2005/12/23, 12:43:44 »
Ik weet dat er in Zutendaal (Belgisch Limburg, ligt net aan grens met Nederland) heel wat van dat soort accomodatie is. Ben ooit eens in een van deze dingen op muziekstage geweest, waar we toen heel wat ruimte voor nodig hadden (ons orkest moest kunnen repeteren). Jammergenoeg heb ik geen idee hoe het complex heette. Wat ik wel weet is dat er in Zutendaal meer van dat soort gebouwen zijn.

Community Summit
« Reactie #2 Gepost op: 2005/12/23, 12:48:01 »
Zuid limburg is te ver bij randstad (lees: schiphol) vandaan. Het complex moet vanaf schiphol en met internationale treinen te bereiken zijn. Leiden, Utrecht, Amersfoort misschien zelfs.

Offline bwog

  • Lid
Community Summit
« Reactie #3 Gepost op: 2005/12/23, 13:08:32 »
Mischien zijn collegezalen van een universiteit wel beschikbaar in de zomer. (Niet als slaapplaats, ook al zijn er mensen die ze daar wel geschikt voor vinden :) ).

`GooZ

  • Gast
Community Summit
« Reactie #4 Gepost op: 2005/12/23, 14:53:54 »
Citaat van: Dennis
Zuid limburg is te ver bij randstad (lees: schiphol) vandaan. Het complex moet vanaf schiphol en met internationale treinen te bereiken zijn. Leiden, Utrecht, Amersfoort misschien zelfs.
Goed punt inderdaad. In Nederland zelf weet ik jammergenoeg niet veel liggen.