Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: ICT Forum  (gelezen 26223 keer)

ICT Forum
« Gepost op: 2009/12/24, 19:01:46 »
Hallo lezers,

Nadat ik een berichtje in het topic "Laat je eigen website zien" zou ik graag een kleine feedback willen van de vanaf vandaag begonnen forum.

Het Forum
http://83.180.43.131/forum/

Alvast Bedankt,
Dooitze de Jong
« Laatst bewerkt op: 2010/02/13, 16:39:39 door Dooitze de Jong »

Re: Eigen forum
« Reactie #1 Gepost op: 2009/12/24, 19:05:51 »
Ziet er erg mooi en overzichtelijk uit,alleen idd erg traag.(maar ik heb veel geduld) :)
Kubuntu 20.04

Re: Eigen forum
« Reactie #2 Gepost op: 2009/12/24, 19:09:00 »
Alleen idd erg traag.(maar ik heb veel geduld) :)

Als ik een webhostje te pakken kan krijgen dan probeer ik zeker de bandbreedte te verbeteren

PS dvdmeer had ook nog wat ruimte over volgens mij...

Re: Eigen forum
« Reactie #3 Gepost op: 2009/12/24, 20:28:31 »
Hij is weer online

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Eigen forum
« Reactie #4 Gepost op: 2009/12/24, 20:38:27 »
Als ik een webhostje te pakken kan krijgen dan probeer ik zeker de bandbreedte te verbeteren
Kijk even op http://forum.krachtig.eu dat mag je hebben als je wilt ..........
Alleen het forum, uploaden e.d. kan ik helaas (nog) niet mogelijk maken .........
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Re: Eigen forum
« Reactie #5 Gepost op: 2009/12/24, 20:43:55 »
Heb je dan ftp? Want dan kan ik het forum van nu overkopieren

Offline Joshua822

  • Lid
Re: Eigen forum
« Reactie #6 Gepost op: 2009/12/24, 20:52:36 »
Mijn suggesties :

  • Je zou echt het thema moeten veranderen. Het thema op zich is rustig en overzichtelijk, maar je ziet jammer genoeg duidelijk dat het een Simple Machines Forum is, en dat maakt het minder professioneel.
  • Waarom word ik doorverwezen naar een ander forum voor Windows / Windows Server 2003 / NT gerelateerde zaken ? Dat vind ik irritant. Waarom zou ik naar jou forum komen om over Windows te praten in de Windows sectie alleen maar om doorverwezen te worden naar een ander forum ? En hetzelfde is in het subboard Linux gerelateerd waar over Ubuntu, waarom wordt ik doorverwezen naar dit forum, maar is er op jouw forum wel een sectie voor Kubuntu en OpenSUSE praten ?
  • Bij "Desktop" is er wel een hardware gerelateerde sectie, maar bij "Server" niet. Bij een server is er ook sprake van hardware gerelateerde zaken. Er kan bijvoorbeeld een draadje zijn over welke netwerkkaart het beste is voor een server, dat hoort toch niet bij Linux gerelateerde / Windows NT / Server 2003 gerelateerde zaken.
  • "Windows Server 2003 en NT gerelateerd", is er bij de "Server" sectie, maar er zijn meer server versies van Windows dan deze, en Windows Server 2003 = NT ( Met NT bedoel je waarschijnlijk Windows NT 4 Server, niet ? )

Dat is alles wat ik voor nu kan bedenken, voor de rest is je forum redelijk goed ;)

Offline Thijsg

  • Lid
Re: Eigen forum
« Reactie #7 Gepost op: 2009/12/24, 21:00:50 »
Citaat
De onderstaande fouten ontstonden bij je registratie. Verbeter ze voor je doorgaat.
Je wachtwoord moet samengesteld worden uit kleine- en hoofdletters, alsook cijfers.
Dat maak ik zelf wel uit! Zou je dit uit kunnen zetten?

Re: Eigen forum
« Reactie #8 Gepost op: 2009/12/24, 21:13:07 »
Citaat
De onderstaande fouten ontstonden bij je registratie. Verbeter ze voor je doorgaat.
Je wachtwoord moet samengesteld worden uit kleine- en hoofdletters, alsook cijfers.
Dat maak ik zelf wel uit! Zou je dit uit kunnen zetten?

Ja, excuses voor het ongemak

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Eigen forum
« Reactie #9 Gepost op: 2009/12/24, 21:15:09 »
Heb je dan ftp? Want dan kan ik het forum van nu overkopieren
Je hebt mail ..........
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Re: Eigen forum
« Reactie #10 Gepost op: 2009/12/24, 21:17:29 »
Citaat
  • Je zou echt het thema moeten veranderen. Het thema op zich is rustig en overzichtelijk, maar je ziet jammer genoeg duidelijk dat het een Simple Machines Forum is, en dat maakt het minder professioneel.
  • Waarom word ik doorverwezen naar een ander forum voor Windows / Windows Server 2003 / NT gerelateerde zaken ? Dat vind ik irritant. Waarom zou ik naar jou forum komen om over Windows te praten in de Windows sectie alleen maar om doorverwezen te worden naar een ander forum ? En hetzelfde is in het subboard Linux gerelateerd waar over Ubuntu, waarom wordt ik doorverwezen naar dit forum, maar is er op jouw forum wel een sectie voor Kubuntu en OpenSUSE praten ?
  • Bij "Desktop" is er wel een hardware gerelateerde sectie, maar bij "Server" niet. Bij een server is er ook sprake van hardware gerelateerde zaken. Er kan bijvoorbeeld een draadje zijn over welke netwerkkaart het beste is voor een server, dat hoort toch niet bij Linux gerelateerde / Windows NT / Server 2003 gerelateerde zaken.
  • "Windows Server 2003 en NT gerelateerd", is er bij de "Server" sectie, maar er zijn meer server versies van Windows dan deze, en Windows Server 2003 = NT ( Met NT bedoel je waarschijnlijk Windows NT 4 Server, niet ? )

Het thema is nog niet opgelost

Re: Eigen forum
« Reactie #11 Gepost op: 2009/12/24, 21:22:48 »
Om ongeveer 10 uur gaat de site offline

Re: Eigen forum
« Reactie #12 Gepost op: 2009/12/24, 21:42:22 »
Misschien zou dit topic beter thuishoren in etalage, niet?
Ziet er verder op het eerste gezicht wel mooi uit ;)
PC: Processor - AMD Athlon II X4 640 (quad core, 3.0GHz), 4GB DDR2 RAM 800MHz, Videokaart: ATI Sapphire HD4850 met 512MB geheugen, 500gb 7200RPM HDD, Ubuntu 12.04 LTS

Wat doe je als je vraag is opgelost?

Offline Lars

  • Lid
    • Tuxplace.nl
Re: Eigen forum
« Reactie #13 Gepost op: 2009/12/24, 22:40:44 »
Pff, ik kom er niet eens op! Zo traag.

Karhost ftw! Ze waren een tijdje offline, maar ze zijn weer terug. Gratis hosting met de kwaliteit van betaalde hosting.

Of als je betaald wilt: Versio, voor 50 cent per maand. www.tuxplace.nl draait er momenteel ook op, met een Starter hosting pakketje.

Re: Eigen forum
« Reactie #14 Gepost op: 2009/12/24, 22:50:02 »
Pff, ik kom er niet eens op! Zo traag.

Karhost ftw! Ze waren een tijdje offline, maar ze zijn weer terug. Gratis hosting met de kwaliteit van betaalde hosting.

Of als je betaald wilt: Versio, voor 50 cent per maand. www.tuxplace.nl draait er momenteel ook op, met een Starter hosting pakketje.

Hier het zelfde probleem ik zit wel op een hele andere locatie maar dat mag niets uitmaken  ???     


       
               
   Network Timeout

  The server at 83.180.43.131 is taking too long to respond

Re: Eigen forum
« Reactie #15 Gepost op: 2009/12/25, 14:00:22 »
Ik hem om ongeveer 10 uur uitgezet dus logisch

Offline Lars

  • Lid
    • Tuxplace.nl
Re: Eigen forum
« Reactie #16 Gepost op: 2009/12/25, 14:06:11 »
Dat moet je niet doen bij een webserver hè :P

Re: Eigen forum
« Reactie #17 Gepost op: 2009/12/25, 14:08:49 »
Dat moet je niet doen bij een webserver hè :P

Het is alleen even een testje, hoe dat is.

(mijn pa en ma willen het liever niet)

Re: Eigen forum
« Reactie #18 Gepost op: 2009/12/25, 16:18:07 »
Heb inmiddels het logo van SMF gewist

Re: ICT Forum
« Reactie #19 Gepost op: 2009/12/25, 21:13:02 »
Waarschijnlijk draait het forum morgen op 50Mbit dus 6MB/s bij karhost.be.
Zeer Goede service dat ze daar hebben! :D

Het forum draait nu...
http://ictforum.karhost.be/
« Laatst bewerkt op: 2009/12/25, 21:43:29 door Dooitze de Jong »

Re: ICT Forum
« Reactie #20 Gepost op: 2009/12/25, 21:53:43 »
Als ik mij even los zet van mijn positie als hoster, en het bekijk in het opzicht van de eindgebruiker, vindt ik persoonlijk dat het er netjes uit ziet. Ik vraag me alleen af of de keuze voor een Release Candidate versie zo slim was, maar dat moet je zelf weten.

Re: ICT Forum
« Reactie #21 Gepost op: 2009/12/25, 21:56:31 »
Als ik mij even los zet van mijn positie als hoster, en het bekijk in het opzicht van de eindgebruiker, vindt ik persoonlijk dat het er netjes uit ziet. Ik vraag me alleen af of de keuze voor een Release Candidate versie zo slim was, maar dat moet je zelf weten.

Het is op zich wel stabiel niet veel bugs

Re: ICT Forum
« Reactie #22 Gepost op: 2009/12/25, 22:49:34 »
Hij is nu eindelijk online

Offline Thijsg

  • Lid
Re: ICT Forum
« Reactie #23 Gepost op: 2009/12/26, 10:19:01 »
Je hebt er een lid bij.

Nog een tip: Als je ruimte genoeg hebt, maak een stamkroeg, dan komen de nieuw leden achter elkaar.

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: ICT Forum
« Reactie #24 Gepost op: 2009/12/26, 10:30:43 »
en noem die dan Theehuis, dan kunnen we liefhebbers meteen doorverwijzen vanuit ons donkere hol XD