Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Afmelden als lid  (gelezen 2061 keer)

gr1944

  • Gast
Afmelden als lid
« Gepost op: 2008/04/27, 21:28:18 »
Ik wil me graag beperken tot het lezen op dit forum, maar hoe ik me moet afmelden heb ik niet gevonden.

Offline joop905

  • Lid
Afmelden als lid
« Reactie #1 Gepost op: 2008/04/27, 21:38:17 »
ja kan op Uitloggen klikken

Afmelden als lid
« Reactie #2 Gepost op: 2008/04/28, 03:05:46 »
burp .....
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Microsoft geeft je een raam, Linux geeft je een heel huis :D

DarkEra

  • Gast
Afmelden als lid
« Reactie #3 Gepost op: 2008/04/28, 03:36:37 »
Citaat van: Gandyman
burp .....
Ik dacht eerst.... ????????? Maar nu heb je me plat liggen van het lachen, Gandyman. Proost, maat.
Verdorie, nu ga ik hier helemaal van m'n stokkie zeg. :D

Quatroking

  • Gast
Afmelden als lid
« Reactie #4 Gepost op: 2008/04/28, 04:44:07 »
Ik snap hem niet echt. Is hij soms weer dronken ofzo?

Offline shappie

  • Lid
Afmelden als lid
« Reactie #5 Gepost op: 2008/04/28, 09:16:19 »
Gewoon niet inloggen :). Het account zit toch niet in de weg?
- Intel i7 860 - ATi HD3580 - 4GB DDR3 - Intel X25-M 80GB - Dual Screen Samsung 206BW - Win7/Kubuntu dualboot -

Offline bartek

  • Lid
    • http://bartek.blogsome.com
Afmelden als lid
« Reactie #6 Gepost op: 2008/04/28, 09:28:08 »
Wil je je account verwijderen?
| Deliberando saepe perit occasio |

"Car la vie est un bien perdu quand on n'a pas vécu comme on l'aurait voulu"

Afmelden als lid
« Reactie #7 Gepost op: 2008/04/28, 10:58:18 »
Citaat van: Gandyman
burp .....
lol :D

gr1944

  • Gast
Afmelden als lid
« Reactie #8 Gepost op: 2008/04/28, 11:00:15 »
Inderdaad wil ik mijn account verwijderen. Hoe moet ik dit doen?

Offline bartek

  • Lid
    • http://bartek.blogsome.com
Afmelden als lid
« Reactie #9 Gepost op: 2008/04/28, 12:10:21 »
Indien je je account verwijdert verdwijnen ook je posts en dat heeft invloed op de topics.
Dit gaat dus niet. Helaas.

Maar waarom stoort je account je? Je kan ook gewoon meelezen zonder iets te posten.
| Deliberando saepe perit occasio |

"Car la vie est un bien perdu quand on n'a pas vécu comme on l'aurait voulu"

schoappied

  • Gast
Afmelden als lid
« Reactie #10 Gepost op: 2008/04/28, 12:16:05 »
Citaat van: bartek
Indien je je account verwijdert verdwijnen ook je posts en dat heeft invloed op de topics.
Dit gaat dus niet. Helaas.

Maar waarom stoort je account je? Je kan ook gewoon meelezen zonder iets te posten.
Ik denk dat strikt genomen, iemand het recht heeft om z'n bijdragen aan dit forum te laten verwijderen, is het niet?

Dat zou echter nadelig kunnen zijn voor het forum/ de community... Een andere oplossing zou dan ook zeer wenselijk zijn.

Offline DarkStar

  • Lid
    • Mijn persoonlijke website
Afmelden als lid
« Reactie #11 Gepost op: 2008/04/28, 13:02:54 »
Citaat van: schoappied
Citaat van: bartek
Indien je je account verwijdert verdwijnen ook je posts en dat heeft invloed op de topics.
Dit gaat dus niet. Helaas.

Maar waarom stoort je account je? Je kan ook gewoon meelezen zonder iets te posten.
Ik denk dat strikt genomen, iemand het recht heeft om z'n bijdragen aan dit forum te laten verwijderen, is het niet?

Dat zou echter nadelig kunnen zijn voor het forum/ de community... Een andere oplossing zou dan ook zeer wenselijk zijn.
Schoappied, ik ben het hier eigenlijk niet mee eens. Waarom zou je je posts willen laten verwijderen? Als je iets post, dan doe je dat (hopelijk) toch uit vrije wil, dus je beslist zelf om actief te zijn. Als je dan nadien weg gaat (kan hoor, geen probleem), dan veranderd er toch niets aan het feit dat je die posts nog altijd uit vrije wil geplaatst hebt.
Ik begrijp wel je standpunt dat iedereen daarop recht zou hebben, maar de posts mogen niet zomaar verdwijnen want krijg je bepaalde topics die geen steek meer houden. Misschien iets verzinnen zodat de usernaam verdwijnt maar de posts toch blijven staan?

° Bezoek mijn blog Digital (in)Sanity °

schoappied

  • Gast
Afmelden als lid
« Reactie #12 Gepost op: 2008/04/28, 13:19:25 »
Dat is precies wat ik wilde zeggen. Je hebt volgens mij wettelijk gezien het recht om bijdragen op een bepaalde site te laten verwijderen, dus ook op dit forum.

Praktisch is het uiteraard veel beter en handiger voor een forum als deze is, een andere oplossing, veranderen nickname, verwijderen ip adres (weet ik veel) te kiezen..

gr1944

  • Gast
Afmelden als lid
« Reactie #13 Gepost op: 2008/04/28, 13:21:46 »
Zo! Ik veroorzaak  met mijn vraag wel een soap geloof ik.
Om te beginnen: de posts mogen van mij gerust blijven staan; ik had er alleen geen behoefte meer aan
om op het forum te reageren. Waar je geen gebruik meer van maak: afmelden, maar dat is blijkbaar iets te simpel gedacht. Maar goed, zolang de regels zo zijn, laat mijn account dan maar staan.
Voor de 2e maal: sorry voor de overlast. Ouwe mensen moeten zich ook niet inlaten met nieuwerwetse dingen. ;-)
met vr. groet.

Offline bartek

  • Lid
    • http://bartek.blogsome.com
Afmelden als lid
« Reactie #14 Gepost op: 2008/04/28, 13:35:04 »
Geen probleem hoor, wie weet kom je hier ooit nog eens terug kijken. Altijd welkom.

Veel succes en plezier met je andere bezigheden.
| Deliberando saepe perit occasio |

"Car la vie est un bien perdu quand on n'a pas vécu comme on l'aurait voulu"