Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Programma "Autokey"  (gelezen 2991 keer)

Offline truus22

  • Lid
Re: Programma "Autokey"
« Reactie #25 Gepost op: 2014/02/12, 10:23:30 »
Voor Heir4c en femke98: Jullie suggestie om via het Terminaal venster " Autokey" af te sluiten heb ik proberen uit te voeren,  maar op het punt dat ik mijn ww dien in te geven, kan ik niets meer intypen, omdat het toetsenbord niet meer reageert op mijn toetsaanslagen. Uitermate vreemd allemaal en het nodigt bepaald niet uit om met Ubuntu door te gaan, maar ik ben een volhouder, dus hopelijk krijg ik nog nieuwe suggesties....

Cor Jansen
truus22
Weert

Offline truus22

  • Lid
Re: Programma "Autokey"
« Reactie #26 Gepost op: 2014/02/12, 13:10:20 »
Hoi Femke, dat wist ik inderdaad niet. We gaan opnieuw proberen (maar nu even nog niet) en dat ik nog veel moet leren over Ubuntu, is mij bekend en hopelijk kan ik met jullie hulp daar verandering in brengen.

Groet,

Cor
truus22
Weert

Offline truus22

  • Lid
Re: Programma "Autokey"
« Reactie #27 Gepost op: 2014/02/18, 11:37:05 »
llo iedereen,

Ik geef het niet graag toe, maar na urenlang proberen om de verschillende instructies  uit te voeren, is het niet gelukt om Autokey te verwijderen. Ik wil iedereen nog eens hartelijk bedanken,m die geprobeert heeft mij te helpen en natuurlijk; : alle begin is moeilijk, maar wanneer het zo moeilijk (voor mij) is, dan moet ik mij afvragen, of Ubuntu het geschikte OS voor mij is.. Niettemin: ik wil het nog niet opgeven;
Wie heeft nog goede raad?

Met vr. groet

Cor Jansen (truus22)
Weert

truus22
Weert

Re: Programma "Autokey"
« Reactie #28 Gepost op: 2014/02/18, 11:39:04 »
Ik denk inderdaad niet dat Autokey zo geweldig werkt dezer dagen... Verwijderen kan heel gemakkelijk via het Ubuntu Softwarecentrum. Zoek Autokey en klik op Verwijderen. Als dat niet lukt dan is Windows 8 ook geen geschikt OS met haar app store ;)

Offline truus22

  • Lid
Re: Programma "Autokey"
« Reactie #29 Gepost op: 2014/02/19, 14:36:50 »
Bedankt Vistaus, inmiddels heb ik Autokey verwijderd. Dan maar geen Autokey...
Ik heb Ubuntu via een Duelboot op mijn Laptop geïnstalleerd, naast Windows 8.1. Door Ubuntu regelmatig te gaan gebruiken, hoop ik vertrouwd te raken met Ubuntu en het als OS te gaan waarderen. Voor problemen- of vragen (die er zeker nog gaan komen) weet ik, dat ik terecht kan op dit Forum met zijn sympathieke helpers voor de onervaren gebruiker, zoals ikzelf ook ben.

Groet,

Cor Jansen
Weert
truus22
Weert