Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ubuntu Studio upgraden naar Gutsy?  (gelezen 650 keer)

wr19026

  • Gast
Ubuntu Studio upgraden naar Gutsy?
« Gepost op: 2007/08/27, 17:29:55 »
Maar even een nieuwe thread hiervoor gestart.

Momenteel draai ik Feisty met Ubuntu Studio. Stel dat ik naar Gutsy wil upgraden, dan is het neem ik aan de standaard aanpassingen van de repo's van Feisty naar Gutsy.

Maar, ik heb de Ubuntu Studio repo en één voor Compiz toegevoegd.

Wat gebeurd er met die twee als ik upgrade? Is het verstandig om die eerst uit te commentariëren/weg te gooien?

Offline bartek

  • Lid
    • http://bartek.blogsome.com
Ubuntu Studio upgraden naar Gutsy?
« Reactie #1 Gepost op: 2007/08/27, 18:19:35 »
Als je de sources.list aanpast zullen er een heleboel programma's zijn die geen updates meer krijgen, andere weer wel.
Als een programma afhangt van een bepaalde versie van bijvoorbeeld de linux kernel zul je veel foutmeldingen krijgen.

Niet doen en kiezen voor een verse installatie vanaf de beta of de officiele release van Gutsy zou ik zeggen.
| Deliberando saepe perit occasio |

"Car la vie est un bien perdu quand on n'a pas vécu comme on l'aurait voulu"

wr19026

  • Gast
Ubuntu Studio upgraden naar Gutsy?
« Reactie #2 Gepost op: 2007/08/27, 21:31:49 »
Citaat van: bartek
Als je de sources.list aanpast zullen er een heleboel programma's zijn die geen updates meer krijgen, andere weer wel.
Als een programma afhangt van een bepaalde versie van bijvoorbeeld de linux kernel zul je veel foutmeldingen krijgen.

Niet doen en kiezen voor een verse installatie vanaf de beta of de officiele release van Gutsy zou ik zeggen.
'k Was er al bang voor. En van te voren eerst m'n /home verplaatsen/backuppen om m'n settings niet te verliezen zeker?