Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: pauzes in .mp3 afspeellijst maken(Audacity)  (gelezen 1128 keer)

Offline sjarel

  • Lid
pauzes in .mp3 afspeellijst maken(Audacity)
« Gepost op: 2012/12/23, 23:42:34 »
Ik meende van 2 cd's 1 mp3 data cd te maken.Het zit volledig in een knoop.Geen tag,volgende track werkt ook niet.
Ik heb al 2 sec stilte gegenereerd via Audacity.Het helpt niet.Of zou ik liedje/liedje moeten knippen en exporteren als .mp 3 ?
Xubuntu 12.04 Lts

Offline vanadium

  • Lid
Re: pauzes in .mp3 afspeellijst maken(Audacity)
« Reactie #1 Gepost op: 2012/12/24, 10:20:32 »
Ik begrijp geen snars van wat je probeert te doen.

Offline jvecht

  • Lid
    • Just Vecht
Re: pauzes in .mp3 afspeellijst maken(Audacity)
« Reactie #2 Gepost op: 2012/12/24, 12:20:47 »
Ik denk je je die CD's niet goed geript hebt. Het is al lang geleden. Ik heb dat ook een keer gehad. Ergens in de software kan je aanzetten dat het programma na een stilte pauze van een bepaalde duur er een volgende track in de MP3 van moeten maken.

Als je dat niet gedaan hebt hou je één lange MP3 over en dat is niet handig.

Ik weet niet of je door het opdelen van die ene MP3 er weer uit kan komen. Ik heb dat rippen destijds nog eens opnieuw gedaan en nou met dat verd*** vinkje dus wel AAN. Maar dat was maar één CDtje. Met een stelletje halfdronken Ieren, meen ik. Dat was natuurlijk de echte reden.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

A propos, met welk programma heb je dat rippen eigenlijk gedaan in Linux? In Linux heb ik dat nog nooit gedaan <stttt>, maar ik heb nog wel wat CDtjes liggen - van eigen muziek - die ik zou willen doen.

met vriendelijke groeten,

Just Vecht
GIMP bundel 2018  38 cursussen met mooi oefenmateriaal. Lekker lezen of er wat van opsteken!
  Boekje "Werken met Xubuntu" 5000+ downloads!
     Het Helpmij Magazine Mei 2021

Offline sjarel

  • Lid
Re: pauzes in .mp3 afspeellijst maken(Audacity)
« Reactie #3 Gepost op: 2012/12/25, 23:45:17 »
iLivid had ik gebruikt.Die maakt er weer een 0.mp3 van,of is dat van de VLC speler die hij gebruikt.
Dus verder met Audadacity om er .mp3 van te maken.Ashampoo heb ik geïnstalleerd omdat die dat zou kunnen.
Wegens een andere laptop Dell 830 ligt alles stil.Dus ik gooi alles maar in de bin.
Xubuntu 12.04 Lts

Offline jvecht

  • Lid
    • Just Vecht
Re: pauzes in .mp3 afspeellijst maken(Audacity)
« Reactie #4 Gepost op: 2012/12/26, 09:42:31 »
Je hebt de geluidstrack uit een video gehaald, begrijp ik nu?
GIMP bundel 2018  38 cursussen met mooi oefenmateriaal. Lekker lezen of er wat van opsteken!
  Boekje "Werken met Xubuntu" 5000+ downloads!
     Het Helpmij Magazine Mei 2021