Teams > Documentatie

ClamAV

(1/6) > >>

testcees:
Windows kan écht niet zonder virusscanner. Ubuntu wel maar zelfs/ook in Ubuntu kan je een virusscanner gebruiken, bijvoorbeeld het opensource ClamAV uit de Ubuntu pakketbron.

Af en toe zijn er toch vragen op het forum over het gebruik van ClamAV. Voor wat meer Nederlandstalige informatie over ClamAV ben ik een community-wiki gestart: http://wiki.ubuntu-nl.org/community/ClamAV

Ben nieuwgierig naar opmerkingen en aanvullingen, iedereen met een Ubuntu One-account kan de wiki aanpassen.

Timo:
Uitstekend, helder geschreven. Goed genuanceerd ook. Goed werk, Testcees!

henkoegema:
Goed werk.   =D

Theo1971:
Kopen jullie ook asperines omdat een ander hoofdpijn krijgt? Besteden jullie je eigen bijdrage aan de ziektekostenverzekering omdat een ander hoofdpijn van jullie hebben gekregen?
Ik niet.. Ik installeer geen ClamAV omdat een ander Windows gebruikt.. hun keuze, en al helemaal niet mijn verantwoording.

PKing:
Nou mijn bank wil dat ik een virusscanner installeer, om veel onnodige discussie te voorkomen heb ik dat maar gedaan.
De P in mijn handle staat voor Pragmatisch, en in tegenstelling tot Windows scanners, merk ik niet eens dat deze er is.
Ik draai nu een tijdje linux, maar ik ga toch echt niet diehard, sommige dingen kun je gewoon doen, deze is er 1 van:-)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie