Ondersteuning > Ubuntu Touch
Ubuntu Phone (Aquaris E4.5) trilfunctie gaat niet uit.
Henkp:
--- Citaat van: Joris Donders op 2015/03/28, 13:00:03 ---
--- Citaat van: jos34 op 2015/03/27, 19:45:53 ---Volgens mij stond die optie er toen (nog) niet, of ik had hem over het hoofd gezien?
--- Einde van citaat ---
Die optie heeft er altijd gestaan hoor; de update ging meer over de core dan wat anders.
Gewoon rustig blijven Jos en veel proberen; dat is nu net het leuke aan deze telefoon, dat alles mogelijk is maar je moet er wat moeite voor doen.
Persoonlijk vind ik Ubuntu Touch een véél makkelijker systeem (logica) dan gelijk welke Android.
Ik heb hier al 3 kandidaat overkopers weten bijeen te krijgen, eentje wou zelfs 200€ neertellen voor die telefoon :P
--- Einde van citaat ---
Dan moest je toch wel zeker een handleiding er bij leveren?. =D
jos34:
--- Citaat van: femke98 op 2015/03/27, 21:12:41 ---Wel hoor, die heeft er vanaf het begin er gestaan, niet goed gekeken...kan gebeuren,
--- Einde van citaat ---
Of de optie stond er wel maar werkte (nog) niet?
Iemand enig idee waarom die optie is het Engels is?
Goed nieuw flash lijkt wel standaard out of the box te werken, ten minste dat neem ik aan aangezien NPO gemist werkt?
Wat mij momenteel nu vooral stoort is dat ik geen Zip bestanden kan openen, en dat ik nog niks met mijn Chromecast kan.
Kan iemand hier, hiervoor een App maken? =D
jos34:
Als ze nu de desktop versie van Google Chrome op Ubuntu Touch kunnen laten draaien (ik begreep dat Ubuntu desktop app heel makkelijk te porten zijn naar Ubuntu Touch), kan ik ook meteen met Chromecast aan de gang.
En het werkt zelfs direct vanuit de browser, wat bij iOS en Android dus niet kan.
Ik heb Opera Mobile Labs 12 onder Android draaien en probeer de extensie Download Chrome Extension via addons.opera.com te installeren. Dit lukt echter niet.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie