Interactief > Andere distributies
omkeren van een maildiscussie
(1/1)
soppel:
Om de een of andere reden heeft iedereen de rare gewoonte om een mail te beantwoorden boven de mail die je gekregen hebt.
Ik doe het ook want je moet wel.
Nu heb ik een mailwisseling die ik door wil sturen naar iemand anders. Die moet dan eerst naar benden scrollen om onderaan te beginnen en dan naar boven scrollen. Tijdens het scrollen naar beneden zien ze dan al wat tekst voorbij komen waardoor er soms al een vooroordeel is als ze bij het begin van de discussie aankomen.
Dus dit is de vraag: is het mogelijk om die volgorde om te draaien? Ik gebruik Thunderbird.
Ik heb het wel eens over gezet in Write, door elke mail te knippen en te plakken, maar hopelijk is er een simpelere manier.
HWE64:
Is dit wat je bedoel?
soppel:
Ja dat is wel wat ik bedoel maar dat is de hele instelling van je hele thunderbird.
Ik wil dus alleen een mailwisseling omdraaien.
Oh...bedenk een oplossing. Kan de mail opslaan en meenemen naar een andere pc waar verder geen mail inzit en dan de volgorde omdraaien.
Dank voor de zet in de goede richting!
rico70:
Je kan gewoon onder de mail je rectie schrijven, maakt niet uit hoe de instellingen staan
soppel:
Ja dat kan, maar dat is het probleem niet.
Het is een maildiscussie die al klaar is. Die hele discussie wil ik doorsturen vanwege een klacht, daarom wil ik alleen van die discussie de volgorde omdraaien.
Overzetten naar de andere PC ging even niet. Staat Debian op, maar heeeeeeel lang niet geupgrade. Kreeg allemaal depedencies die miste. Dus kreeg thunderbird er niet op.
Zal even een verse distro erop zetten, of er moet nog een goeie tip komen.
Navigatie
[0] Berichtenindex
Naar de volledige versie