Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: problemen met core i5 en i7 processoren en een flikkerend scherm ?  (gelezen 1598 keer)

Offline force317

  • Lid
Ik luisterde daarstraks op de distrowatch website http://distrowatch.com/naar verschillende podcasts, en in één daarvan - ik geloof dat het de laatste mintcast was - hadden ze het onder meer over een probleem met het scherm van een HP laptop met core i5 of i7 processor en zonder een afzonderlijke grafische kaart. Het scherm van deze laptops zou om de paar seconden flikkeren.

Vermits ik voor januari een aankoop van een core i5 laptop plan vraag ik mij nu af of dit wel een goed idee is. Is dit een algemeen probleem met deze processoren of niet ? Als je kiest voor een i5 laptop met een aparte grafische kaart neem ik aan dat dit probleem zich niet voordoet ?




Momenteel in gebruik op mijn hardware : Ubuntu 13.10, Kubuntu 13.10, Windows 7 Home, Windows 8.1 Home.

Offline Tom

  • Lid
Re: problemen met core i5 en i7 processoren en een flikkerend scherm ?
« Reactie #1 Gepost op: 2010/11/28, 13:07:23 »
Er zijn hier op het forum met i3 - i5 en i7 processors zonder problemen.
HP tsja ene keer goed en in sommige gevallen knudde.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.