Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: compliment  (gelezen 600 keer)

compliment
« Gepost op: 2014/01/27, 01:24:15 »
Hallo Allemaal,

Ik weet niet of dit de goede plek is voor een compliment,
maar,

ik vind  de Gnome 3 shell  erg goed!
Werkt zeer vriendelijk en overzichtelijk. Bovendien ook erg fijn met een touchscreen.
Dank voor deze mooi ontwikkelde shell !!

Vriendelijke groet


Re: compliment
« Reactie #1 Gepost op: 2014/01/27, 10:55:58 »
Ik kan het niet anders dan met je eens zijn :) GNOME Shell werkt inderdaad heerlijk met touchscreen maar ook gewoon met de muis (mijn laptop heeft een touchscreen die ik ook daadwerkelijk gebruik, soms ook op schoot als ik het scherm omklap).

Offline daido

  • Lid
Re: compliment
« Reactie #2 Gepost op: 2014/01/28, 22:59:42 »
ubuntu gnome 14.04 werkt via usbbstaaf  goed op mijn laptop, dus die ga ik in april installeren.
Ubuntu unity 13.10 werkt niet bepaald vlekkeloos. Dat eigenlijk de eerste keer dat ik dat meemaak met ubuntu.

Re: compliment
« Reactie #3 Gepost op: 2014/06/16, 20:42:14 »
Late reactie,

maar ik log niet heel vaak in vandaar. Ik vind de ubuntu versie sinds unity op zich goed werken
maar er mist gewoon wat gebruiksvriendelijkheid, bijvoorbeeld als je
meerdere programmas tegelijk draait, dan zie je enkel een klein driehoekje voor het vakje
maar ik wil het dan onder of boven zien. Natuurlijk is het bij Gnome nog het mooist, een combinatie rechts  en met alt tab.

Maar de drivers en het systeem van Ubuntu unity vindt ik wel net zo goed. Het is dus alleen maar de schil die voor mij minder werkt.
Ook val ik regelmatig terug op xubuntu die iets meer is gaan lijken op windows 7. wat betreft de zoekfuntie waar je gelijk een programma kan in
toetsen om te vinden.

Hoe heb je Gnome shell vanaf de geheugenstaaf kunnen opstarten? ik probeer dat al heel lang en uiteindelijk
lukt het niet. Ik val dan terug op een losse dvd brander via usb.

vriendelijke groet, Emiel