Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Afdruk venster Xmarks blijft achter op het bureaublad.  (gelezen 653 keer)

Afdruk venster Xmarks blijft achter op het bureaublad.
« Gepost op: 2012/11/21, 13:40:55 »
Soms blijft er een afdruk achter van het venster van Xmarks op het bureaublad. Het is zeer hinderlijk, daar het op de voorgrond blijft staan. Het is een raadsel, daar het zich niet altijd voordoet, kan er dus echt niets aan vastknopen. Het enigste wat helpt is uitloggen, en opnieuw aanmelden. Zie screenshot in bijlage.

Re: Afdruk venster Xmarks blijft achter op het bureaublad.
« Reactie #1 Gepost op: 2012/11/21, 16:09:41 »
Dag Femke98,

Bedankt voor de reactie.
Ik werk met Ubuntu met Cinnamon.
Ik denk dat het probleem bij Xmarks zit, daar
het niet voorkomt met andere toepassingen.

Re: Afdruk venster Xmarks blijft achter op het bureaublad.
« Reactie #2 Gepost op: 2012/11/22, 19:44:29 »
Dag Femke,

Allereerst bedankt voor de moeite.

Eigenaardig, maar het is sinds gisteren niet meer voorgevallen, er is nochtans niets veranderd sinds gisteren. Ik hoop dat het zo blijft, want elk half uur moeten  af en aanmelden is nu echt niet meer leuk.

Wat Ubuntu met Cinnamon betreft, er zijn er wel meer die dat doen hoor, Google maar eens op Ubuntu - Cinnamon, dan kom er nog wel meer tegen. Het is heel simpel te installeren vanaf Ubuntu 11.10, dus op eigenlijk elke Linux distro met en vanaf Gnome 3, een voorbeeld kan je vinden op http://lcardinaals.wordpress.com/2012/01/29/ubuntu-cinnamon-de-perfecte-gnome-classic-vervanger/
Persoonlijk heb ik het gedaan omdat ik Cinnamon veel leuker werken vind dan Unity, wat ik al vanaf het begin, met alle respect, een echt gedrocht heb gevonden. Ik heb Unity verschillende keren terug uitgetest,
maar ik moet helaas, al zie ik wel verbetering, bij mijn mening blijven, Unity zal het misschien beter doen op een tablet, maar op de desktop verkies ik toch iets anders, dit off topic.
Maar ja, dat is nu het mooie aan Linux hè, je bent tot niets verplicht, en kan alles perfect naar je eigen hand zetten, vrijheid, blijheid troef dus, dat zie ik onze Windows vrienden nog niet doen.

Nogmaals bedankt,


Eddy.